Gå til innhold

Til Carina_81

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver som deg å ikke gå så mye inn her jeg også - men det er ikke lett, bim`oholiker som jeg har blitt, hehe =)

Ååååå - jeg krysser fingrene for at du har blitt "gravert", bare en liten uke igjen før vi er helt sikre på å få svar på test, det føles jo ut som en evighet... Spennende med litt kvalme, jeg krysser virkelig fingrene mine for deg... Dagene frem til IKM går liksom så sakte, men man sier jo at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, men det kan jo diskuteres!!

Selv har jeg en merkelig metallsmak i munnen i dag, den kom når jeg skulle spise yoghurt akkurat nå, så nå må jeg frem med plastikk-skje som er myyyyye bedre å spise av, istedet for vanlig skje - og det er også akkurat som forrige svangerskap, reagerte da på metallsmaken på bestikket, æsj...

Synes det er så gøy å følge deg siden vi nylig har mistet begge to og ligger omtrent på samme IKM dag... I og med at jeg hadde EL ett par dager før det jeg hadde beregnet, tror jeg IKM må være rundt 28 april, samme dag som deg!! Det hadde vært veldig koselig om vi kunne blitt gravide samtidig og følge hverandre helt ut 3 trimester!

Hvordan har du det sånn ellers? Går det bra med deg? Tenker du mye på det som skjedde, eller føler du at du har greid å komme deg litt videre og at du har lagt det litt bak deg...

Mannen min sa her om dagen når jeg fikk ett lite gråteanfall "vi vil aldri komme over det - men lære oss til å leve med det" - og det synes jeg var så fint sagt!!!

Har en kollega som er gravid også, vi hadde hatt termin med 4 dagers mellomrom hvis jeg fortsatt hadde vært gravid, og det er såååå sårt å se henne med voksende mage hver dag når jeg henter datteren min på 3 år i barnehagen, datteren hennes går i samme barnehage som min, ellers er jeg fortsatt sykmeldt ut måneden...og både gruer og gleder meg til å begynne å jobbe igjen - det blir uansett tøft når jeg må "face" kollegaen min på jobben hver dag... Er fortsatt veldig ustabil psykisk sett, men merker jo at det blir bedre for hver dag! Det som holder meg oppe er at vi prøver å bli gravide igjen med en gang, og jeg håper at spiren sitter snart og at den sitter ut 3 trimester og at alt går bra!!!

Håper at det går bra med deg, tenker på deg...

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også lyst til å teste i dag - men skal ta meg i nakkeskinnet og vente ja - tror jeg kommer til å teste på torsdag eller fredag... hvis jeg greier å vente så lenge, hihi =)

Skrevet

Hei :)

Det går bare bra med meg nå. Hadde ei tøff tid til å starte med, men syntes det går myyyyye bedre nå. Har liksom godtatt at det som skjedde det skjedde. Hun var ikke frisk og hadde jeg bært henne helt fram hadde hun ikke klart livet utenfor magen. Tenker ikke så fryktelig mye på det det lenger og ser heller bare framover, men vi blir bestandig å ha ei lita tulle for lite. Har fått god oppfølging fra sosionom og nå har jeg sagt til henne at vi ikke trenger henne lenger. Jeg kan heller ringe henne om jeg føler behov for det. Kanskje har jeg lyst til å prate med noen om jeg skullle bli gravid igjen...

Ja håper også vi kan henge sammen helt ut av 3 simester, hadde vært arig :) Håper det har klaffet denne mnd for oss begge. Av og til føler jeg meg skikkelig gravid og av og til kjenner jeg ingen ting. Man kjenner jo etter hvert eneste symptom. har de siste dagene vært plaget litt med kvalme og i morges var det verre enn vanlig, men det har gitt seg nå. også er det de murringene i livmora jeg kjenner stort sett hele tia den siste uka. Vet ikke.... ønsker kanskje å bli gravid så mye at jeg innbiller meg at jeg er gravid, men håper ikke det da. Jeg håper det har klaffet denne mnd :)

Oker ikke si noe til samboer om alle symptomer... men han har hatt en tendes til å klipe meg litt i brystvorta. Hadde sinnsyke følsomme brystvorter sist gang jeg var gravid. Og får jeg det igjen sier han at han vet når jeg er blitt gravid, men har ikke kjent så mye til det nå.

Vi får se... IKM om en uke og skal prøve å ikke teste før det, men mener og å ha eggløsning tidligere denne mnd.

Har det som deg... har ei nær venninne som skal ha baby da jeg hadde termin og henne ser jeg veldig mye. Stikker litt i meg når jeg treffer henne, men prøver å glede meg på hennes vegen også. Og på jobben er det bare fler og fler som blir gravide. Har prata veldig mye med dem og de vet at jeg har hatt det tøft, men de har gitt meg enormt mye støtte og det setter jeg pris på.

Blir spennende å følge deg opp iløpet av uka.. regner med du ikke klare å la være å komme inn på BIM :)) Og håper virkelig at spirene sitter denne gangen og kan vokse seg stor og sterk.

Klem fra meg :)

Skrevet

Hei Carina_81

Da ble det positiv test på meg i dag, svak positiv, men likevel positiv - er ikke i tvil =)

Jeg krysser fingrene mine for deg og håper og tror du også får en positiv test disse dager...

Er såååå spent og kommer til å se etter deg her inne, du må oppdatere meg da når du har testet... Tenker masse på deg!!!

Ha en strålende fin dag!!!

Klem fra

Skrevet

Ja jeg håper også at jeg tester positivt :)

Skal gi lyd fra meg med en gang jeg har testet. Gikk på apoteket å kjøpte meg at par tester før jeg dro på jobb. Har testa negativt så langt, men jeg føler meg så gravid. Kan være innbilt, vet det, men håper ikke det da.

Ingen symptomer når jeg våkna i morges, men nå utpå dagen er de samme murringene der og den svake kvalmen kom etterhvert. Også har jeg vondt i begge lyskene, vet ikke helt hva dette er for noe... Vi får se hva neste uke bringer.

Du får ha ei fortsatt super helg :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...