Gå til innhold

to SA på 4 mnd..... flere som har opplevd dette?

arti78

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA i januar i år, var da 10+3,, Blødde nesten ikke, men restene kom ut! Hcg gikk veldig sakte ned, tok 5 uker! Fant i påsken ut at jeg var på vei igjen, men dette ente med en ny SA 5+1. Har nå blødd i 2 uker. Hcg synker rasskere denne gangen, men blødningen stopper jo ikke. Jeg har aldri blødd så lenge før! Noen som har opplevd lignende og seom eventuelt har noen tips på hvordan komme videre?

Alle rundt meg sier at det bare er å prøve igjen, men 2 SA på så kort tid tar på psyken min....

Fortsetter under...

Jeg mistet i slutten av juli og så i slutten av november, begge ganger i uke 6-7 (i fjor), så det blir jo også to ganger på 4 mnd. Jeg tenkte som deg at nå får det være nok. Jeg har barn fra før, så jeg sa til legen at jeg fikk være fornøyd med dem, men han sa at han bare syntes jeg skulle prøve igjen. Det var så vanlig å miste.

Fikk noe medisin som jeg skulle ta dersom jeg blir gravid igjen. (Albyl og pregnyl) Akkurat nå går jeg og håper at mensen ikke kommer. for da er jeg gravid...

Det må være slitsomt å blø så lenge. Jeg hadde utskrapning, og blødde nesten ingenting etter det...

Jeg tror at dersom man ikke prøver igjen, så vil man alltid angre. Nå mangler jeg jo alt to barn, men dersom jeg fikk et til hadde det ikke vært like ille.

Ja, jeg hadde en MA i desember og en ny nå i mars/april. Begge ganger ca 8,5 uker på vei. Har tidligere hatt en SA (okt 07), og vært utredet for barnløshet så nå er jeg nokså oppgitt. Blir nå også utredet for habituell abort siden det er tredje gang.

Vi får bare fortsette å prøve, håper det lykkes for dere neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...