baby2010? Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Er på dag 51 i dag og hadde egentlig slått fra meg at jeg kunne være gravid. Da jeg tenkte å begynne på 30days (slanketab) bestemte jeg meg for å ta en graviditetstest for å være sikker på t jeg ikke var gravid.... Brukte stav fra billigtester og den fikk to streker!! Den ene er lysere enn den andre, men tydelig strek! Fikk helt sjokk! Bestemte derfor å teste med en cb.... ventet til jeg måtte tisse igjen... Men denne ble negativ....så jeg tok en ny stav i samme urin som cb....og den ble positiv!!! Forstår ingenting jeg! Noen som har opplevd det samme?
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Tror nok du er gravid ja... Jeg har hørt at stavene kan oppfange litt mer hcg-hormoner enn cb... Var det cb-digital du brukte?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 ville nok listet meg til å si gratulere så mye ))
småtroll:) Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 tror jeg vil gratulerer deg jeg... en strek er nå en strek...hehe:)
Scoobydoo Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Ååååå, jeg tror du er gravid!!! Sjekk en gang til i morgen for sikkerhets skyld. Masse lykke til!!!
baby2010? Skrevet 21. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2009 Var hos legen og denne var negativ *SUKKE*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 testene hoslegen er mindre sensetiv en hjemme testene.. søstra mi testa pos hjemme lenge før det ble pos hos legen:S hun var 3 ganger med mellomrom å fikk negativ selv om alle testene hjemme ble posetive dette var før digital testene kom til hjemmebruk..
baby2010? Skrevet 21. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2009 Jeg testet med vanlig cb, den det skal bli kryss på. Hva legen testet med husker jeg ikke...noe quick?.. hun legesekretæren sa at den var veldig sikker den de hadde og at den kunne teste med all slags urin, trengte ikke være morgenurin. Hørtes ut som om at hun mente at når ikke den var positiv, så var jeg ikke gravid Jeg spurte om det gikk ann å ta blodprøve, men da sa hun at jeg kunne komme igjen om tre dager for å ta ny test, hvis den var negativ kunne vi evt ta blodprøve- Forstår ikke at det skal være mulig å få to positive og to negative tester på samme dag!! Blir jo kjempe forvirra Blir nok en ny test i morgen med billigtesten, har 3 stk igjen... HÅPERHÅPERHÅPER AT JEG ER GRAVID!
Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Heisann! Nei så forvirrende!hmm.... Legen sa og det til meg eller gynekologen da som jeg var hos,testene her vil plukke opp dersom du har hdg i urinen, så sensitive er de, gå å tiss du så tester vi, sa han, jaja jeg klarte jo nesten ikke tisse på kommando da, 2 dråper, negativ test, han utelukket gravid. mensen har kommet etter det men for sent over for sent dagen så det er bare kluss nå og mest brunt. men men får bare vente å se som vanlig.. men er det altså sant at tester hos legen faktisk er mindre sensitive, i såfall takk for tipset:) Hvis jeg blir gravid på hjemmetest en gang og ikke hos legen skal jeg ta med meg den positive testen til legen/gyn og vise den. Håper du får positiv! krysser alt for deg;)
liber Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 da var det sikkert quick respons, det testa jeg med idag, negativ vel og merke, så har ikke trua på den, velger å håpe så lenge tr ikke kommer:) legen sa til søstera mi at så lenge hu hadde fått positiv var det ikke noe vits i at hu tok en hos legen å, siden de brukte sånne som vi kunne kjøpe på apoteket.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Negativ ja, men håper ikke tr kommer da:) Håper for deg jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå