Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Skal på jobbintervju ( lærer) og vet jeg sannsynligvis får spørsmål om negative sider ved meg selv. Synes dette er vanskelig å svare på. Har jo negative sider, men.... Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Perfeksjonist.. Og at jeg graver meg ned i jobb.. Det er ikke nødvendigvis en dårlig egenskap for arbeidsgiver, men når jeg jobber på den måten (i perioder) kan det være litt vanskelig å få kontakt, eller jeg sliter meg ut.. Men alle negative egenskaper krever at du begrunner og forklarer litt..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Utålmodig-men det trenger jo ikke være negatvivt, ihvertfall i min jobb- for da får man jo ting unna. Det er kanskje ik så gunstig for en lærer da... Lite spontan- men i mine øyne er også det positivt, for det er fordi jeg er gjennomtenkt. Hopper aldri ut i noe uten å ha vurdert det først.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Etter min mening bør du passe deg for å gulpe opp negative sider som åpenbart er positive for arbeidsgiver, ala sta, perfeksjonistisk osv... Du bør ha såpass respekt for intervjueren at du svarer noe reellt.. Det viser at du forstår at du har noe å jobbe med på dette feltet.. og det er jo også helt normalt... men det er klart det må balanseres litt... det er ikke spesielt lurt å si... Nei, negative sider... tja, jeg er lat og har tendens til å skulke jobben.. he he Jeg pleier å si at jeg i starten kan være noe tilbakeholden sosialt pga sjenanse, og at dette er noe jeg jobber med fordi det er viktig å komme inn i et sosialt fellesskap i jobbsammenheng...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 hehehe sist gang jeg fikk det spm. på jobbintervju, så svarte jeg at jeghar en fryktelig fobi for stankelbein (de ederkoppene med liten kropp og lange bein *grøss*), og kan ikke ta ansvar for de rundt meg hvis jeg skulle få en sånn på meg^^ to dager etterpå fikk jeg jobben^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå