*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Tok for gøy en EL test - stav - idag nettopp (IKM i dag eller i morgen) og den viste en strek litt svakere enn kontroll-streken... jeg tror ikke jeg er gravid altså - men måtte som sagt bare prøve en for moro.. ser folk tar EL test og får utslag som er gravide - så begynner å lure ? jeg pleier ikke teste etter EL - pga hadde ikke tålmodighet til det - har påvist EL fra blodprøver . men disse testene har n aldri gitt utslag midt i syklus... :/ sikkert derfor jeg ikke gadd mer... så - hva tror dere ?
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 min eel tester bstår det at streken skal være LIKE sterk som kontrollstreken ellers er det ingen stigning (altså ingen el) Alle min el tester har litt utslag. jeg tester nå skal ikke ha el før 23.. men vet ike hvordan dine er.. har du lest skikkelig på pakken??
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 dytt... tok 2 til nettopp igjen - samme resultat... har 28 dagers syklus...
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 mine tester er en anelse svakere ser jeg men fortsatt sterke liksom !!! jeg hadde EL for ca 14 dg siden jeg - så ventet egenlig TR i dag. har hatt murringer siden i går... noe som pleier å komme samme dag som >TR kommer - så var det som jeg stusset på... har kastet pakkene de kom i - men jeg har ikke hatt utslag på el tester i syklus selv om i samme syklus tok jeg blodprøver å fikk konstatert el... rare greier... men etter 22 pp - så kjenner man at man begynner å bli tulling oppi topplokket... er vel ikke gravid nei... :/
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 spennende ) ta gravi-test då )
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2009 jeg har ikke G-test liggende dessuten - er vel ikke gravid - så får vente å se om TR dukker opp :') hvis ikke så blir d G-test innen noen dager
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 i går hadde jeg sterkere strek enn i dag.. men den var ikke like sterk som kontrollstreken. Synes det er teit jeg at den må være like sterk.. det blir jo vanskeli og vurdere.. min syklus denne mnden er vanskeli.. jeg hadde en sa 9 april (blødde bare 3 dager). egentli skulle tr kommet nå i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste. og nå har jeg masse murringer i magen. men pga av sa skal jeg egentli ha el denne uken og ikm 7 mai. så jeg lurer på om syklusen min ikke er endret selv om jeg har hatt en sa.. er det mulig tro?? man blir helt tullete i toppen alle av og prøve tror jeg.. men kansje du er gravid men sjønner om du ikke helt tørr og håpe. jeg kan godt håpe for deg jeg..
Snuppisa Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg har et par ganger testet med EL-tester et par dager før IKM, og jeg har fått to nesten like sterke streker begge gangene. Jeg har heller ikke pleid å få utslag i syklusene ellers når det ikke er rundt EL. Og jeg har altså ikke vært gravid i disse tilfellene...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Hei=) Det er faktisk vanlig at den kan vise to streker hele syklussen pga av at vi alltid har det stoffe i urinen gjennom hele syklussen, men det blir en stigning når du har el og da skal den være sterkere eller samme strek som den i kontrollruten..... så det kan hende du har det stoffe i urinen nå og da gir den utslag.... De skal kun brukes til å se om når man har el og graviditetstest skal brukes for å se om man er gravid.... Alt dette står det mere om på www.pernille.info
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2009 skjønner man har el test for å teste etter el - og g-test for å teste om man er gravid........ !!! men d som er så rart - testet igjennom en syklus en gang og fikk ikke utslag i d hele tatt - men blodprøvene viste el. å syns det er rart at d skal komme opp en sterk - like bred strek nå - når d ikke skjedde i d hele tatt den syklusen jeg testa ? føler på meg at mensen kommer men har bare en del utflod nå... :S var ute å gkk tur i stad - å plutselig kom d sånn : nå kom mensen følelse - men kom inn - å d var ikke noe... bare utflod... æsj - tullete jeg er også - vet liksom mensen dukker opp som vanlig... hadde bare vært kjempeartig om jeg var gravid nå har lite håp men likevel... noen tanker surrer jo oppi der men ser flere tester med EL tester - får utslag å er gravide... skjønner d kan komme utslag når man har uregelmessig sykluser osv - men jeg har jo ikke d... min er på 27-28 dager...
Scoobydoo Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 KJempespennende, wantbaby!!! Krysser fingre for deg. Intet er avgjort før tanta kommer, og hun skal jo ikke til deg nå.... Lykke til, en forferdelig spennende tid dette her....
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2009 Scoobydoo - takk Tenk om , liksom Tanta har ikke vist seg nei - å den kan holde seg unna leeeeenge den håpe-håpe **
Kattekine Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Bare skyter inn her jeg wantbaby09--22pp!! Jeg fikk svakere teststrek enn kontrollstrek på eltesten 9 dpo. Den var negativ da, men 11 dpo ble den like sterk og positiv. Slik fortsatte den på 12, 13 og 14 dpo. Jeg fikk også positiv g - test 13 dpo og 14 dpo. Lykke til!! Blir så spennende å høre hvordan dette går!
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2009 hei kattekine må først å fremst gratulere med positiv g-test vært prøver lenge ? gratulerer kjempemye - å lykke til framover med spira <3 ja - er litt spennende - selv om jeg liksom ikke får meg til å tro d er noe typisk meg men TR har ikke kommet - så jeg får avvente å se ikke noe anna å gjøre.. hehe strekene på mine var NESTEN like sterke som kontrollstreken - kun litt smalere liksom... tok bilde m mobilen å d vistes like tydelig der - var ikke noe skyggestrek for å si d sånn. men er jo EL-test - så spørs liksom... tenkte å kjøpe G test til torsdag - da jeg skal avsted og handle litt Håper tanta holder seg unna - ja... men forhåpningene er ikke der... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå