Gå til innhold

Underlivshår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg tar bort alt. Jeg liker det, og kjæresten liker det. Hittil har jeg bare barbert, og det funker greit. Ikke særlig plaget med kløe og nupper lenger. MEN. Jeg synes det er så utrolig irriterende at det vokser så fort ut igjen! Jeg er egentlig ganske lat når det gjelder barbering, og barberer underlivet oftere enn legger og armhuler.. Og det irriterer meg også at jeg må skifte blad så ofte for å få til en bra barbering der nede. Er det noen som bruker andre metoder som funker bedre, og som ikke koster flesk? Jeg tenker på voksing, men kan jeg gjøre det selv? Vil helst ikke lage et eget voksebudsjett:) Hva med hårfjerning? Etser jeg bort hele underlivet hvis jeg prøver? Anyone?

Jeg VET det sikkert er mange som kommer til å synes dette er et teit og forfengelig innlegg, men jeg ser det er mange her inne, og kanskje noen som har gode tips. På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hårfjerningskrem kan funke... hvis du ikke er aaaltfor sensitiv der nede:-).. men, min erfaring er at det nesten er like mye mas.... hårene forsvinner liksom ikke hvis man bare skyller med vann, men man må gni dem av... men.. verdt å prøve.. kanskje du synes det funker bra :-)

Skrevet

Jeg prøvde å vokse meg med samme voksen som jeg bruker på leggene, hehe. Prøvde meg heldigvis bare på bikinilinja i første omgang...Og fytti rakkaer`n da det skulle av, hehe. Måtte vaske av hele greia til slutt fordi det faktisk begynte å blø da jeg dro i stripsene. Men så er jeg veldig ømfintelig da. Glad jeg ikke hadde voks over hele greia der!!

Skrevet

Hahah, det hørtes ikke spesielt godt ut nei! Jeg er også ganske ømfindtlig, men uansett, huden der nede er jo så tynn at man skulle tro den ikke tålte det uansett. Noen som har annen erfaring da? Jeg er nesten så lei at jeg vurderer å gro full busk igjen her. Men da må jeg nesten begynne å klippe det hvis jeg angrer meg om et par mnd. Tenk at et så lite og forfengelig "problem" plutselig skulle ta så stor plass i hodet mitt da gitt..

HI

Skrevet

Pinsett?? Hehe

Skrevet

Hadde jeg vært mann, hadde jeg følt jeg var sammen med en jentunge hvis dama mi ikke hadde busk. Hadde føltes pedofilt og merkelig ut, tror jeg.

En trimmet liten busk er bedre enn å se ut som en prepubertetsjente.

Skrevet

Anonym 16:17

Nå er vel ikke du mann, bare ei prippen kjerring.. Så hvordan vet du hvordan du som mann ville ha syntes om ei barbert fitte?..

Hvorfor må alltid noen komme med en sånn "du tar feil, og min mening er rett", på alle innlegg?..

Skrevet

Akkuart det argumentet der er det teiteste jeg hører.

Min mann elsker at jeg barberer av meg alt, og det gjør jeg også. Føler meg mye mer vel og sexy. Av og til får han lov til å barbere meg (litt vorspiel) og da tar han alt. Men hver sin smak.. Skjønner ikke vitsen med å rakke ned på andre som har en liten annen smak når det gjelder mengde kjønnshår.

Skrevet

Ingen har sagt at jeg har rett du har feil. Men noen tenker sånn, andre ikke.

Og du anonym 16:34 må tåle at anre har en mening DU ikke har. Ikke sant?

Skrevet

Det er da ingen som har rakket ned på noen?

Enkelte her inne er mer hårsår enn ei nybarbert ..........!

Skrevet

Noen av oss er så heldige at vi ikke har en hel skog nedi der.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med brasiliansk voksing. Det tar kjeeeeeempelang tid før det vokser til noe særlig. Alle nuppene er forsvunnet og den infernalske kløen som kom etter en dag da jeg barberte har jeg ikke kjent noenting til etter at jeg begynte å gå til voksing. Jeg betaler 350 kr hver 4. - 6. uke og for meg er dette vel anvendte penger. Det var skikkelig flaut den første gangen, men jeg kom da over det :).

Lykke til

Skrevet

Jeg går god for den afrikanske, zwhahilske og den zhuhulske.

Men jeg holder meg langt unna den Tibetanske voksingen. Den er ikke for amatører, altså. Guri!

Skrevet

Anonym 16:42

Hvilken mening jeg måtte ha om barbering sa jeg ingenting om, jeg er bare så lei av at når noen ber om råd, denne gangen om hårfjerning nedentil, så MÅ noen komme med et eller annet BS.. Indirekte beskylder du jo mannen hennes for å være pedofil fordi han liker henne glattbarbert!..

Skrevet

"pedofilt og merkelig"

Vet ikke jeg, men for meg høres det ut som om noen rakker ned på andres kjønnshårbarbering.

Skrevet

jeg bruker epilator. =) Vondt, men funker bra =)

Skrevet

Jeg synes hårfjerningskrem funker bra. Men klør litt når det kommer ut. Jeg stusser bare innimellom og tar bikinilinjen, så har dessverre ikke erfaring med å ha det smooth 24/7. Det etser absolutt ikke. Skulle gjerne også vokset, men det høres skrekkelig vondt ut.

Skrevet

Å antyde at noen er pedofile fordi de liker at kona har ei glatt mus er faktisk sjikane.

Skrevet

Si meg, kan dere ikke lese?

"Hadde jeg vært mann, hadde jeg følt jeg var sammen med en jentunge hvis dama mi ikke hadde busk. Hadde føltes pedofilt og merkelig ut, tror jeg."

Det står: Hadde JEG vært mann.

Ingen som sjikanerer andre folk, eller sier menn er pedofile hvis de liker at kjerringa deres er glattbarberte på musa.

Dere leser innlegg her som fanden leser bibelen. Folk skriver noen ganger utifra egne følelser, og enkelte av dere greier av en eller annen merkelig grunn å vri det til å bli nedrakking og sjikane mot andre.

Mulig dere tar det personlig? Lar det gå innpå dere fordi det støter dere? Da er dee usikre. Og må jobbe mere med dere selv.

Voks, barbèr og ta bort kroppshår alle steder så mye dere vil. Det er ingen som bestemmer hva akkurat du gjør med din kropp. Like lite som du bestemmer hva jeg gjør med min. Vil jeg ha busk, er det min sak.

Skrevet

Underlivshår? ser for meg hår i livmora. Kalles det ikke kjønnshår?

Skrevet

"En trimmet liten busk er bedre enn å se ut som en prepubertetsjente."

Det var dine egne ord regner jeg med?..

Jobb med deg selv, gamla.. Hvordan musa mi ser ut er min business uansett, og nei, jeg tar ingenting personlig, bare moro å fyre litt opp når sånn hysteriske kjerringer som deg uttaler seg...

Skrevet

Jeg var også drit lei av å barbere, klarte aldri å barbere 2 dager etterhverandre. Å dagen etter barbering er det jo ikke særlig behagelig. I tillegg så ble jeg så veldig sår med nupper osv.

Så jeg har startet å vokse selv. Men vokser bare forran og bikinilinjene. Resten tar jeg med høvel noen dager etter at det har roet seg. Tar et par dager i begynnelsen før det ikke er så sårt etter voksingen. Men det går seg til.

Er mye mer fornøyd med det! Å jeg syns ikke det er så vondt heller. Joda, det første sek. etterpå er det møkkavondt, men biter tennene sammen, så er det veldig fort over. Så blir man herdet.

Skrevet

Hvilken voks bruker du da? oog er du plaget med nupper? Jeg er innmari plaget med nupper... Såå kan bare barbere meg to ganger i uken uten å bli sår og kløete...

Skrevet

Jeg barberer meg helst ikke mer enn en gang i uka for å ikke bli nuppete og sår, og det er jo litt det som irriterer meg da. Har veldig lyst til å prøve brasiliansk, men da regner jeg med å måtte fortsette. :)

Takk for mange gode råd!

Og fy flate, for noen svar noen av dere har! Jeg kan ikke annet enn å le. Herlighet, det er pluss og minus både med hår og uten. Jeg synes for eksempel det kan være flaut å dusje i offentlighet uten hår på musa fordi jeg føler meg VELDIG naken, men på den andre sida er det greit å ikke ha hår når tante rød kommer på besøk. Det er deilig uten hår når man har sex, bl.a fordi man blir mye mer følsom, og man slipper evt lugging eller hår i munnen. ;)

Ha en fin kveld!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...