cilles Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hei igjen :-) Dere så på meg i slutten av januar. Du stratosen, har jeg hatt kontakt med før også. I slutten av januar var jeg så lei meg. Hadde mistet i uke 16 og ville så gjerne vite om det var noe håp om å bli gravid igjen ganske snart. Stratosen nevnte april/mai, og Håperjo så tallene 9 og 10 "virre" noe som i grunnen kunne stemme godt med en ny graviditet nå.. Dere så en jente begge to forresten. Vi har prøvd siden SA å bli gravide. Er 3 pp nå, og føler på meg at det er en mulighet denne gangen. Prøvde i forrige uke da jeg hadde eggløsning og det er jo for tidlig å kunne ta noen test enda. Men jeg er jo utrolig spent på om vi har lykkes denne gangen. Du var jo utrolig treffsikker sist, Stratosen, da du tippet oktober/november og det stemte på en prikk :-) Hadde dere (eller noen andre) kunnet ta en liten titt på meg ? Utrolig takknemlig for den hjelpen dere gir her inne. Stor klem fra Cecilie jeg: 05.12.72 mannen: 23.01.67 nr. 1: 29.05.05
Håperjo Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg tror fortsatt du blir gravid tidligst okt/nov, eller før eller litt etter nyttår. Det er vanskelig å tolke tall, det kan være måneder, år, datoer, kanskje til og med klokkeslett, selv om det sjeldent er det siste. Men jeg blir såklart glad hvis det skjer før det. Jeg vet det er tungt å vente, men jeg tror som sagt du blir tobarnsmor og at det blir en jente. Jeg har tro på avspenning, og bruker selv litt (for lite) tid på å koble ut, lukke øynene og fokusere på ingenting på en måte. Nyt våren, familien din, fortsett prøvingen og lykke til!
cilles Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Hei Tusen takk for at du tok deg tid :-) Oj - det er lenge til oktober/november eller nyttår ja. Men deilig at du tror jeg blir tobarnsmor da selvfølgelig. Merker jeg sliter skikkelig nå, med alle de flotte gravide magene rundt meg og barnevogner som det kryr av overalt. Jeg skulle jo selv være der og fått babyen min i juli. Så kjipt at det liksom bare blir verre og verre. Og blir så lei meg hver gang mensen kommer for jeg føler meg kjempegravid hver gang. Gir deg tilbakemelding når det skjer noe jeg om du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå