Gå til innhold

Første UL og vi er i sjokk !

Anbefalte innlegg

Vi var på vår første ul idag for å se om alt var bra med knøtten..

Gledet og gruet oss veldig til å få se knøtten vår !

Vi ble mottat av en veldig koselig gynokolog som fortalte oss litt hva vi kom til å få se..

Men når vi endelig fikk se knøttet så kom sjokket !!

Det var ikke et knøtt inni der men to små knøtter ! =)

Så vi skal bli tvilling foreldre ! ( sjokket var stooort ! )

De er enegget og alt var bare bra.. =)

Vi er i uke 8 og gleder oss masse til knøttene våre kommer !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139990381-f%C3%B8rste-ul-og-vi-er-i-sjokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, første barnet her også. Skal ha en tidlig ultralyd siden jeg er tvilling selv og at jeg ble så fort gravid etter pille-slutt. Litt større sjans da for at det er tvillinger sier legen.... Jeg sluttet med pillen i slutten av januar, hadda da brukt pillen i over 10 år. Spennende, men syns det klarer seg med et barn:-)

Lykke til

Gratulerer så mye! Fikk litt frysninger når jeg leste, for tvillinger står for meg som skrekk-scenario nummer én akkurat nå. Vi har ei på 13 mnd fra før, så tre stk under to år kan bli litt mye på én gang...hehe. Men hadde det vært min første graviditet ville jeg vært strålende fornøyd med tvillinger. Tenk så kjekt at de er sikret søsken allerede. Og så blir det jo halvparten så mange foreldremøter når de begynner på skolen...

Annonse

Gratulere så masse!!

Overgangen fra ingen barn til første barn er den aller største(syntes jeg). Blir sikkert litt dobbelt opp med arbeid første tiden men dog og dobbel lykke!! Og så får du håpe de samkjører soving og bæsjing og mating...... Det kommer til å gå så fint, og når ungene vokser til så har de hverandre.... Det hjelper!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...