mamma-x-3 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Veldig interessant foredrag! Takk for bidraget:-)
Gjest Sunnmamma Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Vi vet at vaksiner ikke fører til autisme, ihvertfall, så da forstår man jo hvilket seriøsitetsnivå denne filmen ligger på.
Helseinterressert Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Sunnmamma, Hvorfor har Amish folket, som har rett til å la seg avstå fra vaksiner, og som statistisk sett skulle hatt ca 130 tilfeller med autisme, og som hadde 3 hvorav disse var vaksinerte av ulike grunner da?
Gjest Sunnmamma Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Du viser til en artikkel av Dan Olmsted, som ikke på noe punkt var en undersøkelse, men slett journalistisk arbeid. Stort sett gikk han vel rundt og spurte folk på gaen om de var amish og om de hadde autister i familien. http://photoninthedarkness.com/?p=69 Altså er tallene bløff, og på toppen av det hele vaksinerer faktisk amish folket; alt dette har jeg fortalt deg før, forresten.
Helseinterressert Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Sunnmamma, Undersøkelser som ikke passer inn med din overbevisning er ikke automatisk bløff. Det stemmer at det finnes vaksinerte i Amish, som jeg nevnte var 3 av disse autister.
Gjest Sunnmamma Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Som sagt var det ikke en undersøkele, men slett journalistisk arbeid. Vi VET at dere på antivaksinesiden ikke kan holde dere til sannheten, og Olmsted er ett typisk eksempel på antivaksineaktivist og løgner, akkurat som deg selv.
Helseinterressert Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Sunnmamma, Mennesker med andre oppfatninger enn deg er ikke automatisk løgnere.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 ...og tror du virkelig at dine fjollete ord om "løgn" har noen som helst effekt, det er like meningsløst som å fortelle oss at vi er egoister, det er bare rette og slett vanvittig teit retorikk.... først skal man skremmes til å vaksinere, dersom ikke det virker, så skal man kalles egoist, deretter er man farlig og løgner....har det noen gang slått deg at det er du som er løgneren uten å skjønne det, sunnmamma????
mamma-x-3 Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Desverre er alt som ikke Sunnmamma selv står for løgn og falske profeter. Hun har plassert seg på en pall med støttetallene sine. Jeg synes synd på henne. Må være fælt å ha så mange tvilere mot seg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 ja, det er på grensa til tragisk, alle tall og kilder som legge fram her av andre enn henne er tull og tøys...stakkars dame, tenk å bruke kalorier på å forvare noe s¨gørrkjedelig som provaksinering...er det mest dustet jeg noensinne har vært borti....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå