Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg er veldig i tvil. Jeg er ikke egentlig glad i softbagen men hvis noen har hatt en erfaring med den ville jeg gjerne vite om du var fornøyd og om poden var født sommer eller vinter. Hvilken bag ville du valgt Vario plus (hard bag) eller fashion bag?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg har høstbarn, og var veldig fornøyd med softbagen, kunne bruke softbagen hele bagperioden, hadde også plass til dunpose (odenwalder) oppi bagen på vinteren, gikk over til lammeskinn og dyne på våren og tok av "lokket" på bagen. En annen fordel med softbagen er at den kan brukes som fotpose når barnet er større.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Rent estetisk synes jeg fasionbag er penest, har alltid synes det har vært lite pent med myk/hardbag i sportsvogn.. Jeg har alltid hatt vogner med separat liggedel og har aldri savnet å feks kunne bære barnet sovende inn. Men nå bor vi på landet, så sover barnet når vi kommer hjem fra tur så får det sove videre i vognen ute :-)
Maya_1 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vi har fashionbag til snuppa, og er kjempefornøyd! Vi valgte den fordi den har egen kalesje (bra om du skal bruke bagen utenfor vognen), og vognen blir lettere når man slipper sportsdelen i tillegg. Og fordi den ser veldig bra ut Hun født i desember og brukte vinterpose kun første månedene, fra 4 måneder og oppover tror jeg det ville blitt trangt med posen oppi. (Nå er hun godt over middels på lengden, nærmere max). Men vet ikke om de andre bagene er lengre da. Vi hekter den av vognen og bærer bagen opp hvis hun sover, ingen problem. I starten sov hun i den på stuen, og vi bar den med oss på soverommet når vi la oss. Det hender fortsatt vi tar med bagen som hun sover i når vi er på besøk. Fin bag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå