Gå til innhold

Tvillingtreff i Frognerparken torsdag 23.04 kl 12

moden mamma

Anbefalte innlegg

Tvillingtreff for foreldre med tvillinger i magen eller vogna i Frognerparken førstkommende torsdag.

Vi møtes innom hovedporten kl 12 og de som vil kan vandre en tur rundt i parken. De som det ikke passer for kan gå direkte til museums-cafeen. Vi venter nok både 10 og 15 min på etternølere. De som ikke rekker det kan gå direkte til cafeen og møte oss der. Antar du ser hvem vi er når vi kommer :-D

Fortsetter under...

Heisann.

Fikk ikke med meg denne før i dag jeg, så jeg rekker nok ikke i morgen men er med på neste treff igjen :)

Er museums kafeen den rett innenfor porten?

Forrige treff var vi nemlig på en av de andre cafeene med supergod plass til barnevognene, (jeg husker jo ikke navnet nå da) men lærte at presisering av sted/navn var en god lærdom til videre treff :):):)

Kos dere masse!

Så dumt - jeg hadde trengt noen ekstra hender :-)

Museumscafeen (som jeg kaller den) - er den cafeen dere var på sist. Det er den som ligger et lite stykke til venstre når du kommer inn hovedporten. Gå langs elva bittelitt så ligger den på venstre side.

Velkommen neste gang! Prøver ikke å la det gå så lang tid som sist..

Ånei-jeg så denne først nå.. Sukk. Dvs dere møttes for en halvtime siden. Æsj. Jeg har bare sååå lyst å være et sett med ekstra hender og hjelpe dere med å holde, mate etc! Og møte noen av dere andre tvillinggravide. Fikk ikke vært med på forrige treff pga jobb, men håper virkelig jeg får med meg neste treff- og at det ikke går så lang tid til det!

Lykkelig med to små i magen (uke 17)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...