Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh, mange flotte navn her Kapabel, vanskelig det her. Hvis jeg kunne velge helt fritt, uten å tenke på familie/venner osv, hadde jeg nok valgt Kristin. Nydelig navn som jeg alltid har likt! Klassisk, tradisjonsrikt litterært navn, lett å si, rett og slett flott.

Av de andre kommer Liv, Anna, Elisabeth og Johanne høyt. De andre er jeg ikke så begeistret for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ville blitt Johanne, som er veldig fint og mykt. Liker også Liv, mens Elsa har jeg begynt å få mer og mer sansen for.

Skrevet

VILJA, uten tvil!

Ingen av de andre navnene synes jeg er noe spesielt. Vilja har derimot vært favorittnavnet mitt i 10 år- god holdbarhet altså ;-) !

(Nå nylig har det rykket ned fra førsteplassen, men fremdeles ligger det trygt innenfor topp 10. :-)

Synes navnet Vilja har den sjeldne kvaliteten at det høres både søtt og sterkt ut. Jeg ser for meg ei nydelig og viljesterk jente.

Skrevet

Johanne - synes det er veldig pent og tidløst.

Skrevet

Veldig lett å svare på, jeg har kunnet velge mellom alle verdens navn og minsten i magen har alt fått navnet Liv. Valgt pga jeg synes det er flott, oppkalling i familien og "det er liv i magen min":)

Skrevet

Oi mange fine, men det måtte nok blitt

Liv

av samme grunn som EllaBella

Dernest Anna, av samme grunner.

Eller Elsa, som jeg får mer og mer sansen for. Mykt,men sterkt og stødig likevel.

Skrevet

Det måtte ha blitt Vilja.

Fordi det er litt spesielt, likte det rett å slett bare godt:)

Skrevet

Mange fine navn!

Vanskelig å velge ett..

Elsa, Anna og Christiane likte jeg godt :)

Skrevet

Ada eller Johanna.

Nydelige navn!!

Skrevet

Johanna

Fordi jeg synes det er et vakkert og staut navn, og så minner det meg om the Duggar family som alle har navn på J - deriblant Johanna som er nest yngst (eller tredje yngst). Verdens nydeligste familie :-)

Skrevet

Helt klart Elsa. Det skulle jenta mi hett om jeg hadde hatt en.

Skrevet

Du hadde flere navn jeg liker veldig godt og vurderer selv, men siden jeg MÅ velge blir det:

Vilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...