Lirgen Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Da klarer jeg ikke holde meg unna her lenger... vert inne å tittet siste dagene,men har kjent kriblingen etter å skrive å prate med folk, så idag klarer jeg ikke mer I morgen kommer sambo hjem! Nå har han vert borte i fire uker! så skal bli fantastisk og få han hjem så vi kan prøve igjen Er litt usikker egentli på denne mnd om det er muligheter til og bli gravid eller ikke. Fikk mens 4 april ( IKM skulle vert 8april) til vanlig har jeg hatt 33 dagers syklus,men forrige nå denne mnd endte på 29 dager... Hva synes dere jeg skal gå ut ifra? 29?33? Har ikke hatt noe tegn til at EL har vert enda,så er jo lov og håpe,men hadde det vert en 29 dagers syklus så er EL vert i går vi ifølge EL kalkulator, men har jo ikke hatt noe tegn. Heller ikke fått ømme bryst, som jeg bruker og få rett før EL og til TR Så hva tror dere? Håp ?(er jo lov og drømme om et januarbarn ) Ikke håp? Skal uansett storkose meg sammen med sambo denne mnd ! Våren er i full annmarsj og jeg blir ekstra lykkelig når det er lysere tider utendørs Lykke til alle andre prøvere! Krysser fingra for alle her
veldig fødeklar Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei, så spennanes. Jeg er i litt motsatt situasjon av deg, mannen min reiste i dag, og jeg tror jeg har el den 26.april. Han kommer ikke hjem før den 30.april. Det betyr at det kun er en meget teoretisk sjanse for at vi får et januarbarn. Selv om jeg er forberedt på at jeg ikke blir gravid på første forsøk denne gangen så kommer jeg nok til å bli skuffet hvis jeg får mensen rundt den 12.mai.. Det er en spennende tid vi går i møte. lykke til.
Lirgen Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 ååh! kjenner meg igjen i den! sambo har reist et par ganger rett før jeg har fått EL... Men der er alltid håp Svømmerane kan leve ganske lenge :-p *krysser fingrene* Er en veldig spennende tid vi har ja! Prøver jo å bruke tiden til og besøke vennina mi som fikk seg en jente i februar! Kjente godt det værket i eggstokkene når lillejenta sovna inntil brystet mitt! *sukk* Lykke til til deg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå