Gå til innhold

ringte til gyn ....

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

på torsdag skal jeg inn til innvendig ul er det ingentegn til garviditet så blir primolut:S og derreter trippel pergo...

huff gruer meg til de syke blødningene jeg får av primolutt og kan ikke si jeg gleder meg til pergo kjøret heller for jeg få stort sett alt av bivirkninger.. men gleder oss veldig til det vi håper blir resultatet til slutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja ja, det er kanskje godt å bare få kommet i gang med pergo med en gang. Hvor lenge må du gå på primolut? Ti dager?

Jeg må innrømme at jeg juksa litt... Jeg tok de i 8 dager og ikke 10 (for det sto 8-10 dager på pakken, selv om legen sa 10). Jeg fikk fin blødning fire dager etter siste tablett. Er vel ganske fy fy å ikke gjøre nøyaktig som legen sier, men jeg brukte primolut 7 dager sist jeg brukte de for å utsette mensen, og da fikk jeg også riktig blødning så jeg regnet med at det gikk bra...

Det er utrolig hva vi utsetter oss for for å bli gravid! Jeg ble kjempekvalm fra el til ikm sist jeg tok pergo, håper jeg ikke blir det nå.

Krysser fingrene for at du ikke blør så fælt denne gangen... Tok du pergo hver syklus eller annenhver syklus når du holdt på med den sist?

Skrevet

ja selv om jeg gruer meg til bivirkningene så erd godt å vite at ballen er i gang å at vi er et steg nærmere nr 2... for vi skal ha mye flaks om vi klarer å få til el uten hjelp...

blir ti dager ja.. jeg tok d i to dager en gang å fikk samme effekten men denne gangen tror jeg at jeg skaql holde meg til d legen sier..

ja d er helt utrolig hva vi går gjennom.. hadde d vært men soms kulle bli gravide hadde nok ting vært anderledes tenker jeg:P

takk vi krysser også fingrene for .. for blør jeg like fælt denne gangen så vet jeg at jeg blir sengeligende et par dager..

ja legen min sier at d er bare tull å ha pause måneder for jeg vil ikke opnå el da...

Skrevet

jeg å har brukt primolut, hadde ikke hatt tr på ett år så jeg var kjempe fornøyd me de... jeg går bar å venter på tr nå så jeg kan begynne på pergo, har aldri prøvd det før så er spent. men først må jeg få tr, er seks dager over ikm å har heller ikke tatt noe test. for jeg har nemmelig teste skrekk:)

Skrevet

spennede da... du må jo ta en test:P

hva føler du på deg da??

Skrevet

tla si det:) jeg fikk ømme pupper på lørdag å de er super vonde, men det får jeg hver mnd noen dager før tr, så tenker egentlig at den er på vei, men har ikk mens smerter, bare sånne andre vondter nederst på en måte, å idag har jeg vært litt oftere på do enn vanlig, så begynner jo å lure..

har ikke stabile sykluser, men har aldri vært så lange som nå, for de har vært på alt fra 14 dager til 30, så alt er mulig her i gården:)

tror jeg tester før helga, for skal på fest, hvis ikke tr dukker opp da..

er så lei a å bli skuffa, så derfor jeg ikke tester.

så har jeg litt vondt i ryggen innimellom

Skrevet

LIber ! ta en test da:) 6 dager over er jo en del det. krysser fingrene!

Skrevet

Jeg heller har ikke pausemåneder, eller det vil si, jeg skal ikke ha det framover nå når jeg endelig er i gang igjen!

Blødde du like mye den gangen du tok de i to dager i stedet for ti? Kan hende du kan høre med gyn om det er en sammenheng. (griper etter halmstrå for deg så du skal slippe å blø så mye!)

Om menn hadde vært de som var gravide så kan jeg ikke forestille meg hvordan det hadde vært! Definitivt annerledes, slik som vi kjenneer mannfolka i dag. lurer på hvordan vi damer hadde vært da...

Skrevet

dro hjem fra jobb istad for jeg følte meg ikke bra, så tok akk en test nå å den var negativ:( men har jo vært å tissa 5-6 ganger idag da, så veit ikke helt hva jeg skal tru... testa med qr, fordi de hadde ikke cb, har mer trua på den egentlig... er jo en hel uke over nå, så burde jo slått ut nå om jeg var gravid

Skrevet

Hmm.. men kan være det fortsatt er for tidlig. men hva sier gyn, når var det du skulle dit igjen?

jee har mer tru på cb jeg og, men som sagt kanskje hcg nivået er utvannet siden du testet på dagen, du får bare vente litt til , jeg vet det r lettere sagt enn gjort.

Krysser alt for deg!;)

Skrevet

var ikke jeg som skulle til gyn:) der var grysom:) tenkte å teste med morgen urin, men det sies jo at det ikke har noe å si om det er morgen urin... jeg har jo gått så mye på do de to siste dagene, skjønner ikke detta. blir så lei hele opplegget.

tok en pause mnd i prøvinga, siden jeg blei så super skuffa sist jeg fikk tr... så har ikke tenkt på at jeg kunne blitt gravid nå en gang, men nå går jeg å innbiller meg alt igjen...

skulle bare ønske tr kom om jeg ikke er gravid, for hadde tenkt å begynne med pergo denna mnd, har hatt det liggende ett år uten å ta de...

så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. men jeg blir jo så hemma pga detta å da, kjedelig å væra dårlig uten grunn:)

Skrevet

grysom! når var det du skulle til gyn?

liber! Ja jeg vet alt om å være dårlig uten grunn, vært dårlig i 5 uker, gått bedre den siste uka, så 6 uker har vært tøft, var værst de 4 første ukene, men det som er at jeg vet ikke hvorfor... vært hos gyn og det er ikke noe galt med meg, hadde en bakteriell infeksjon men den skulle ikke gi noe plager bare mer utflod... gangen før sist mens kom mensen 4 dager for sen, den siste gangen kom den 3 dager over de 4 dagene for sen så da var den jo helt forskyvet plutselig 1 uke.(mensen har vært veldig rar de 3 siste gangene) Nå har jeg ømme pupper igjen og stikkinger i nedre del igjen, en god stund siden sist.Er nok ikke el smerter heller for det er for tidlig nå, jaja kan jo være bivirkninger av den zidoval (vagigel) som jeg bruker mot den lille infeksjonen.. men det er liksom bare en 5 dagers "kur" så ja nei jeg er forvirra jeg. som alltid..

Håper du er gravid nå som du ikke tenkte på å bli det engang da og egentlig hadde pause!

krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...