Putzie Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 I dag har jeg hatt masse mensmurringer :s Fikk mensen 2.april og har nesten ikke hatt sex denne mnd... kanskje 2, 3 ganger... Men disse murringene er noe nytt for meg =s Når jeg reiser meg opp merker jeg at jeg blir sånn "øm" i nedre del av magen, og har ellers sånne "smerter" jeg pleier å ha ved menstruasjon... Hadde liksom ikke tenkt til å "prøve" så veldig denne mnd
sommerbaby! Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 samme her og.. testet positivt i går, 9 dager før IKM. men i dag var den negativ:(
Putzie Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Tør ikke teste enda, forrige pp hadde jeg litt for store forhåpninger.. Og TR kom... rart med pos i går og neg i dag da? :S Krysser fingrene for pos test neste test du tar
sommerbaby! Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 testene kan jo slå ut falskt positivt, selv om det er ytterst sjelden... brukte sånne sensitive tester, de på reagerer på 10ml/hcg. nå er menssmertene tilbake, men skal ikke ha mens før om 8 dager. jeg får bare vente og se hva som skjer... :/
Putzie Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Det tar på å gå og vente sånn... Hvor lenge har dere prøvd da? =o)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg syntes dette høres ut som EL smerter jeg. du kan ikke ha el da??? den testen som slo pos ut kan jo ha slått ut på el=) vet ikke men kan være så logisk som det=) lykke til til dere=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå