Gå til innhold

noen som kan anbefale en god fysioterapaut i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja... Har vært hos flere jeg, men er ikke særlig imponert over noen av dem... Går nå til en på Wergeland Fysioterapi, hun skal være en av de fremste med tanke på bekkenløsning i hvert fall. Er dessverre ikke helt fornøyd jeg da, synes behandlingstiden er alt for kort. Ligger med varmepakke i 15-20 min,og får ca 5 min massasje på hver side etter/før varmepakken.

Skrevet

Hva har du problemer med? Kari Straume Haugland er fantastisk med bekkenløsningsbehandling!

Skrevet

har vondt i korsryggen som stråler ut til hoftene, og har vondt når jeg går, og har store smerter hvis jeg står på en fot, mulig bekkenløsning altså, fikk henvisning fra legen min, hun anbefalte en fysio med legevakten i byn, vet ikke hva den heter, men det er så mange fysioterapauter, mye å velge i.

når man har fått henvisning fra lege, da er det gratis med fysio sant?

Skrevet

Det er kun gratis behandling dersom du har "bekkenløsning med gangvansker"-- det må stå spesifisert i henvisningen for at du skal få det dekket -- ellers er det 200,- i egenandel. Sørg derfor for å få ordet "gangvansker" med på henvisningen...

Skrevet

på min henvisning står det bare bekkenløsning, må jeg til legen igjen for å få ny henvisning da?

Skrevet

Jeg anbefaler osteopat på det sterkeste!!! Trond Treet, ALPHA osteopat på midtun. Du må betale for dette men er verd hver krone. Ble nesten helt bra etter en gang! fysioterapi er bare lett massasje som hjelper veldig lite syntes jeg. Osteopat er videreutdannet fysioterapaut i 5 år. og de går i dybden og behandler hele kroppen.Skjelett,sener og ledd. LYKKE TIL :)

Skrevet

Jeg går til Bjørnar Langeland på Le Gym i Åsane, telefon nr. 55 18 48 00 (I Åsane er det Le Gym man blir henvist til i fht. Bekkenproblemer i sv. skapet). Jeg går 2 ganger i uken for bekkenlåsning, bekkenløsning og smerter i rygg. Før jeg begynnte å gå til han, hadde jeg store smerter og gikk på krykker. Nå er jeg mye bedre og trenger ikke krykkene.

Han har også behandlet meg for vondt i rygg og hyppig hodepine.

Jeg ble henvist pga bekkenløsning med gangproblemer og får det dekket.

Dersom Åsane er for langt unna, vet jeg at han jobber i Sentrum også 3 ganger i uken.

En venninne av meg ringte KK for å høre om de kunne anbefalle en fysioterapeut og det gjorde de.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...