krisb Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Noen her som har denne trillen?? Vi hadde vår 7mnd gamle datter liggende i denne i går kveld for å sove da hun var på besøk. Hun klarte i søvne og sparke seg løs og velte vognen!!! Dette er skummelt. Den har helt feil tyngdepunkt, noe man kunne kjenne ved og trille den... Synes dette er skummelt at er mulig. Hun deiset i bakken med hue først. Kommer aldri til å låne denne vognen igjen.. Og lurer på om det har skjedd flere? Forhandleren mener denne er den mest solgte trilla i norge, er dette virkelig sant? Jeg må si etter gårsdagens opplevelse at det var en lite trivelig opplevelse. Både å trille den, og å ha den stående....
frk.velandre Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 jeg har en slik ,men ikke begynnt å bruke den enda... synes den virker vedig lett å go jeg... men skal være forsiktig å følge med. hvilken vei datt vogna? bakover ,fremover, til siden?
krisb Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 den datt bakover. virker som den kan tippe veldig fort. ville ikke hengt en stellebag på i allefall! men kan jo være det er den trilla det var noe i veien med....
frk.velandre Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 hmm skal prøve min. den er helt ny å enda ikke tatt i bruk som sagt. har lurt på om jeg skulle henge på stellebagen eller om jeg bare droppe den. tror jeg dropper den da. snuppa mi er straks 11 mnd, håper noen andre skriver inn her ,hvis di har noen erfaring med den trilla.. skummelt hvis den risikerer å falle om...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 jeg har denne i tvillingvogn 3 hjul og den har også veltet...har sent mail til barnas hus ang dette men venter fortsatt svar...
krisb Skrevet 20. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2009 vi snakka med importøren av barnevognene til barnas hus idag, han sa han aldri hadde hørt om de. Vi er igrunn ganske så misfornøyde med barnas hus, og når du altså ikke har hørt noe, så virker det jo som det ikke bare er vi som møter lite service personell der!
Miamaria Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Jeg har den trillen og har vært veldig fornøyd. Jenta har sikkert sovet i den 30 ganger. INGEN ekle episoder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå