lille sol vil ha barn Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 jeg har vært forferdelig verpesyk i det siste, og nå har jeg og kjæresten hatt mye ubeskyttet sex i det siste. Jeg hadde eggløsning en gang mellom den tiden. Altså jeg hadde mensen sist ca 24.03 og jeg har ca 28 dager syklus.. i dag skulle jeg hatt mensen, men den virker ikke som skal komme...kjenner ingenting.. som oftest merker jeg det.. kan jeg være gravid? jeg føler ikke at jeg har noen symptomer enda da:S kanskje merker litt stikking nederst magen, og litt kvalm av og til. men er litt i tvil. kanskje det kan være innbilt? noe jeg ikke håper.. hva tror dere? det er vel for tidlig og teste seg i morgen / en dag etter ventet mensen? hadde vært fint med svar:)
J -76 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Du kan teste i morgen, bruk morgenurinen. Lykke lykke til!
lille sol vil ha barn Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 takk, trenger det, har så inderlig lyst på et lite nurk:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 jeg ville tatt en test jeg:D masse lykke til:)
lille sol vil ha barn Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 Hei. nei ikke enda. jeg tenkte jeg skulle stikke innom apoteket og kjøpe tester i morgen:) kjempe spent selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå