Gå til innhold

vondt i hjertet, noen som kan hjelpe????

Anbefalte innlegg

Heisann..

Er det noen som har vondt under hjertet??Altså der bh bøylen går på en måte.Vansklig å forklare.Hjertet ligger jo i venstre side,men mest vondt under høyre.Starta vel for 2 år siden.Da fikk jeg et slikt "anfall"Da hadde jeg drukket,og gikk på brexidol.Trudde det var pga brexidol.Men det stemmer ikke,da jeg har hatt det sånn mange ganger,og da har j ikke gått på noe.Det føles som en som stikker deg i hjertet, f eks en mann som stikker deg meden kniv,og du føler at pusten blir forandra,slik at du må konse deg for å puste riktig.Før fikk jeg dette bare når jeg drakk(nesten hver gang jeg drakk)men fikk Dette fredag,og med engang jeg spiser(da er jeg mett,men gått ca 7-8-9 timer siden vi spist sist) så går det nesten over.En gang hjalp det å kaste opp.Søndagen begynte de greiene igjen,og idag.Begynte å lure på om jeg var allergisk mot alkohol.Men drakk jo kun fredag og lørdag da vi var på besøk.

Kjæresten min lurer på om dette er pga fibro og hypermobilt syndrom.Men jeg tror ikke de er det,men hva kan det være..Blir bare vondere og vondere...

Takk for hjelpa...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139987700-vondt-i-hjertet-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...