IVFlykke?? Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Fikk begynne i regime i dag og kommer inn til innsett av 2 (håper jeg) fryse egg i uke 19. Måtte bare mai være min måned i år også. Mai har liksom vært min bli gravid og mist måned siste årene.. For to år siden ble jeg gravid spontant i mai - mistet i exu i beg av juni. Ca 9 uker. Tbl behandlet. Oppstart pergo + ivf ballen begynte å rulle etter dette. Gravid spontant i Mai 08 etter IVF forsøk i mars i på vente av frys. MA viste det seg, fikk vite der bare var en liten sekk uten innhold... men så etter 14 dager fikk jeg plutselig STERKE smerter å jaggu... lå der et egg i samme eggleder som sist.. mao Ma i mai + Exu i Juni.. eggleder fjernet. Uff:( Nå er vi igang med frys på 2. IVF - det har mao ikke vært særlig bra resultater.. Nå er det bare å være forsiktig optimist igjen... Andre med lignede historier?
MK73 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Heng deg med på tråden for våre uke 18-19 :-) Vi planlegger mange positive tester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå