Gå til innhold

Når kommer overskuddet??? (Sytete innlegg)

Kongeørna

Anbefalte innlegg

Jeg er sååå trøtt og sliten. Er i trettende uke, skulle ikke 2.trimester være en studie i overskudd???

Jobb og seng er alt jeg klarer. Sover, døser, og er sliten hele tiden.

Er det alderen som gjør at jeg ikke klarer å holde meg i gang? Jeg er 40, og trodde egentlig at jeg var i god form...

Hvordan har dere andre det?

Samtidig har jeg bestemt meg for å nyte min siste graviditet... Dette er jo småproblemer, da!!!

Fortsetter under...

Har det på samme måte som deg . Er også i uke 13. Kunne sovet hele dagen. Har vondt av min datter på 5. Føler jeg ikke tar meg nok av henne. Kjedelig å alltid si at mamma er trøtt og kvalm. Håper det snart går over. Får høre fra min mann at i forrige svangerskap sov jeg hele tiden. Da var jeg 34. Så det er nok ikke alderen. men med sol og varme i sikte har vi no muligheten å komme oss på bena igjen.

Lykke til.

Beklager, kan ikke gi deg noen oppløftende håp heller...er i uke 26 og har såvidt begynt å kjenne at jeg har overskudd. Men det er helst de dagene jeg får sove så lenge jeg vil om morgenen og har fri fra jobb. Skal jeg tidlig opp og gå på jobb, har jeg ingenting å bidra med når jeg kommer hjem til familien. har knapt lyst på middag, bare sofaen...

Skal be om 50-60% sykemelding når jeg skal på kontroll neste gang, for dette gidder jeg ikke lenger!

Tenkte også at nå skal denne graviditeten nytes, det er siste gang! Og det syns jeg dere andre også har lov å tenke, verden går vel videre uten at vi går på jobb hver dag nå som vi har ofret oss for befolkningsøkningen!

lykke til damer, måtte overskuddet komme svevende og bli der!

:-)

Føler med deg og henger meg på her :)

Uke 13+4 her. Kvalmen har så vidt gitt seg, alt lukter ikke pyton lenger, trettheten har avtatt, men er fortsatt slapp uten overskudd, nok med jobb og så rett på sofaen foran TV før senga. Høres ut som overskuddet og kreftene uteblir selv om man går over i 2. trimester, ut fra erfaringene her. Vel, vel det er godt å ikke være kvalm lenger i allefall :)

P.S

Godt å høre at det ikke er alderen, må innrømme at tanken har meldt seg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...