lykkemagen- endelig mamma! Skrevet 20. april 2009 #1 Del Skrevet 20. april 2009 Var på UL før helga, og det var helt helt fantastisk! Nurket sparket og sprelte og det var bare en utrolig opplevelse å få titte inn på den lille! Alt ble så mye mer virkelig og det gjorde så inderlig godt for en kvalm og sliten kropp. Snakk om oppmuntring i hverdagen Var kjempenervøs på forhånd- føltes som vi skulle opp til eksamen. Tenk om noe er galt? Tenk om jeg bare innbiller meg at jeg er gravid? Men alt var vel og det var så godt! Mine ideer om at det var både 2 og 3 der inne ble heldigvis også gjort til skamme. Og mannen min er blitt mye mer "gravid" han også etter å ha sett arvingen Nå er vi blitt et sånt irriterende par som springer rundt til alle vi kjenner og viser stolt frem gråe skygger på et lite bilde og sier " se så fin den er". Gleder meg som en unge til den ordinære ultralyden:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139987354-endelig-f%C3%A5tt-se-nurket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå