Gå til innhold

få flere barn? hmmm...

Benedicte76

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3 skjønne barn og vurderer seriøst nr 4. Minsten er 3 år og jeg kjenner veldig på meg at jeg har lyst på en baby igjen...he he, men så var det disse omgivelsene da som har så mye de skulle ha sagt..blir så irritert., dere forstår nok hva jeg mener jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener.

Folk tenker ofte at nå må dem vel stoppe med å få barn.

Vi har også 3 barn,minstemann er snart 8 år.

Heldigvis har de fleste jeg har lufta dette til,vært veldig poitive og bare sakt lykke til og at dette blir nok flott.

Uansett vil det nok komme noe negativt den dagen vi kan si at jeg er gravid...men det får vi ta da.

Det som er viktig er hva som føles rett for deg og din mann, ingen andre som har noe med det.

Vi mennesker er alltid så redde for hva andre vil tenke,tror vi må dytte det unna oss:=)

Det er jo vårt liv.

Vi er i full gang med jobben:=)

Håper så veldig på en liten i førsten av 2010

Ønsker deg også masse lykke til og stå på for dine ønsker.

Skrevet

Da er vi flere... Også her er minstemor 3 år, og jeg kjenner veldig på lysten til å få en sistemann.

Men så er jeg så redd for hvordan kroppen vil takle det, hvordan det blir med nattevåk, oppfølging av de andre, svangerskapet og alle de bekymringer det eventuelt medfører... Og ikke minst har man fått en større frihet når minste er 3 år.

Så jeg veier for- og mot daglig...! :o)

Skrevet

Har også veid frem og tilbake i lang tid, faktisk flere år.

Min mann har hele tiden vært veldig klar for 4 mann,men jeg har holdt igjen.

Plutselig en dag følte jeg bare at det var helt rett, så nå er vi i full gang med jobbe:=)

Ønsker oss alle lykke til;=)

Skrevet

Takk for tilbakemelding:) ja du har helt rett i at det faktisk ikke er noen andres sak enn en selv og mannen. , og jeg tror vi igrunnen har bestemt oss for å satse. Gleder meg og det kribler litt i magen..he he! Det er mitt liv så får no folk si hva de vil!

Masse,masse lykke til til dere også i deres forsøk på å skape et nytt vidunder:)

Skrevet

Hei!

ja jeg og tenker de samme tankene og vurderer for og imot hele tiden, men jeg tror at vi bare har bestemt oss for å satse nå og la det stå til...he he! Lykke til til deg og uansett hva du bestemmer deg for:)

Skrevet

ååå masse lykkeønskninger til dere:)

Tror vi lar det stå til vi også..

når jeg først har fått 3 barn så skal jeg nok klare å håndtere nr 4 også he he...

Skrevet

Hei! :-)

Ikke hør på hva andre seier og mener, det er deres valg!

Venter nr.5 og denne gangen har vi ikke fått noen negative bemerkninger! :-)

Men både da vi ventet nr. 3 og nr. 4 fikk vi slengbemerkninger fra svigerfamilien min, som dette blir dyrt, dere skal vel ikke befolke verden alene osv.

Nå fortalte vi det ikke til svigerfamilien min, dei måtte høre det av andre at dei skulle bli besteforeldre igjen, og da var jeg over halveis i svangerskapet! ;-)

Men da kom dei noen dager etterpå og overså gravidemagen min helt, ingen lykkeønskninger, eller noe behandlet både meg og den lille i magen som luft!!!

Men dei klarte å såre dattera vår før dei gikk!!!! :-(((

Derfor så har vi da heller nesten ingen kontakt med min manns familie lenger!

Men det er nok av missunnelse dei er slike, og det er mye svigerinna mi og mannen hennes som ligger bak det hele da dei måtte ha hjelp til å få barn selv, og svgermor ikke fikk mere enn 2 barn selv om hun ikke brukte prevansjon!

Vi tenker faktisk på nr. 6 etter dette ;-)

Så mitt råd prøv å få nr. 4 hvis dere har lyst på en til!

Du angrer aldri på de barna du får, men kan angre i ettertid på at du ikke prøvde å få flere om du ønket det!

Klem! :-)

Skrevet

Vi får leve våre liv og ta våre valg som vi selv vil...det er så viktig:=)

Masse lykke til med 5mann og 6mann:=)

Skrevet

Jeg har 3 barn fra et tidligere forhold, og er nå sammen med en som ikke har barn fra før. Vi har nettopp begynt å prøve, og jeg gleder med til å få en liten igjen siden minste blir 10 før den kommer...

Er de som mener at 4 er for mye, men jeg unner han å få oppleve å bli far også, selv om han allerede er verdens beste stefar.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...