Gå til innhold

Gode solbriller-

Anbefalte innlegg

Skrevet

til gutt på 5 mnd?? noen som har funnet.

Har ikke sett så nøye etter selv ennå.

tenke å kjøpe denne uken. Så hvis noen alt har funnet de ultimate så del det gjærne ;)

Skrevet

jeg kjøpte på apotek1:) husker ikke prisen..men tror ikke de var så dyre.

Skrevet

Har to par til jenta mi, et fra apoteket som mannen min har kjøpt - de har olebrumm-motiv og er helt ok - og et par BabyBanz Retro, som jeg har kjøpt på nettet, på lotusbarn.no. De er både gode på og veldig veldig fine. (Smak og behag, selvsagt.)

Skrevet

Heihei :) kjøpte her om dagen faktisk!

På g-sport trur jeg... ;) men det er den samme som de har på apoteket... betalte 160,-

heter et el annet kidz ;) Str er 1-4 år, det er sånn strikk man tar rundt hodet. Jente mi er 9mnd, passet fint ;)

Skrevet

topp takk for svar.

Vi må jo ha sånn med strikk tenker jeg.

Og de regner jeg med kan stilles/justeres.

Hoved saken er at de beskytter godt, og sitter godt over øyne og nese.

Da blir det nok en greie på dette å.

Skrevet

Tulla syntes brillene på Apoteket er helt pyton så jeg har handlet nye på www.babadut.dk, de heter Frubi og har vunnet masse priser i USA (5 stk). De veier ingen ting og er myke, ingen harde kanter. Borrelås bak. Jeg synes de funker bra, men de er litt store til tulla mi som har smalt hode. Anbefalt fra 6 mnd men babyer er jo forskjellige og poden din blir jo 6 mnd om litt:-)

Skrevet

hei

det er det beste. De uten kanter og sånt som kan irritere. Hva måtte du gi for de du bestillte? Kan jo bare gå inn å se da. hehe

Jeg har vært å handla i dag. Cap/solhatt M "faktor" Og solbriller babybans retro. Alt fra barnashus.

Så får vi se hvordan det går.

Så har jeg kjøpt babyfeeder også. gleder meg til å ta den i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...