Gå til innhold

Fryser svetter om hverandre. Flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 uker på vei og føles som jeg har infulensa, da jeg et øyeblikk fryser som gal og det neste er jeg kjempe varm. Har ikke feber (eller er en halv grad mer enn jeg pleier, vil ikke kalle det feber alikvell).

Flere som meg, eller kanskje jeg rett og slett bir syk ? Hold på sånn en ukes tid nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jada! Jeg og hadde det sånn rundt uke 4-5-6. Har heldigvis gått over nå (uke 8). Våkna ofte midt på natta dynnvåt av svette, ikke sånn kjempekoselig. Like etter frøs jeg som bare det. Ser for meg at det kan skyldes store hormonforandringer i kroppen. Kanskje noen andre som vet mer?

Skrevet

Jepp, er nok en at symptomene. De på jobben ler og tuller om at jeg har kommet i overgangsalderen. De vet jo ikke hva grunnen er ennå :) er 11+ 2

Skrevet

Jeg også fryser og svetter om hverandre .Er 7 + 2 i dag .

Skrevet

Jeg er på akkurat samme måte. 7+3 i dag. Har trodd jeg har brygget på noe, men er nok bare hormoner!

Skrevet

Ja 5 uker jeg og. Og har flere fått "fryseattak" og måttet legg meg under duna, trodd at jeg har blitt syk (fordi jeg har hatt hodepine i tilegg), men plutselig er det over.. Merkelige greier:-)

Skrevet

Ja, var heilt sikker på at no har eg fått influensa (men ingen feber) ...spøka litt med overgangsalderen her og..(men det var vell litt tidleg i en alder av 27 år) ...men så viste det seg at her var ein liten i magen.

Voldaklimaet går frå syden til svalbard på 5 min. (føles vertfall slik)

Skrevet

ja jeg har d også son er nå 7+2 idag har hat det fra uke 5 så jeg tror det er helt normalt.lykke til med svangerskapet videre.

Skrevet

Er ikke plaget med svette, men blir skikkelig frosen innimellom. Trodde til å begynne med at jeg ble forkjølt, før jeg tok en test. Da skjønte jeg det hele, for var slik forrige gang også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...