Yo&La+spire Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hva kan grunnen vere? Bortsett fra de to opplagte: *Testen er ødelagt *Man har ikke EL Tester om morgenen. Kontrollstreken kommer opp, pluss en veldig svak strek til...ifølge bruksanvisningen er denne da negativ. Kan noe man har spist/drukket, sæd (sex kvelden før) osv osv føre til feilaktig negativ test? Eg har ikke EL symptomer (dvs aldri altså), men stabil syklus så eg teller på dagene når eg skal ha/skulle hatt EL...
megogknotten Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Jeg har heller ikke positive ELtester.. men har lange ustabile sykluser jeg da. Men legen svarte aldri på hva grunnen kan være. Eneste at jeg er for ung til behandling for infertilitet, var svaret jeg fikk! Veldig hyggelig ..
*SmurfeMamma* Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 du må ikke teste på morgenen... LH produseres om morgenen, men skilles ikke ut i urinen før på ettermiddagen... rundt kl 16.00 er det mest idielle tidspunkt og teste på... ha samlet urin i minst to timer... du har nok el, men tester på feil tidspunkt
Yo&La+spire Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Oi, takk, det visste eg ikke! Da skal eg ta en ny test! I bruksanvisningen stod det at det ikke spilte noen rolle når på døgnet en tok den... Eg har som sagt stabil syklus, og eg har jo vert gravid før (på 2pp) så eg regner med at eg kan blir gravid nå også. Det krever bare litt mer plannlegging når man har jobb, studier og en 2 åring som skal tas vare på innimellom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå