Gå til innhold

Sykmeldt og frustrert

Anbefalte innlegg

Må bare skrive av meg litt frustrasjon her... ;(

Har en arbeidsgiver som er så firkanta og svært lite sosiale antenner..

jeg har prøvd å gått aktiv sykmldt i 1 mnd, det fungerte dårli pga mye mas og stress, alt fra kommentarer om hvordan ansiktsfarge jeg har nå og da og at jeg som var så kvalm kunne da ikke greie å spise....

ble 100 % sykmldt, men nå får jegikke pengene utbetalt da nav krever en dokumentsjon fra ARBEIDSGIVER om at jeg IKKE kan være aktiv sykmld.. men hun har ingen forstålse, så i dag har jeg sittet og utredet for min ARBEIDSGIVER om mine svangerskapsplager.. alt fra kvalme til krampe i skjeden. Gråt da jeg kjørte hjem UTEN å ha fått noe mer dokumentasjon fra min arbeidsgiver... dette er nedvdigende, har aldri hørt om lignende... jeg mener det er legen som har sykmldt meg 100%, og at det da er en grunn for at jeg er sykmldt, trodde ikke arbeidsgiver haddenoe med dette da..

velger å signere med anonym... og trist...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139986750-sykmeldt-og-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja det kjønner jeg er utrolig frustrerende!!!! Det er så alt for mange arbeidsgivere her som ikke burde sitte i de stillingene de har...Men jeg er heldigvis heldig på den fronten... Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg godt til legen og forklart akkurat dette hvis du allerede ikke har gjort det da?? Og at hun da skriver en vandelig sykemelling så slipper du å forklare deg for nav??

Håper det ordner seg =))

Klem..

huff... skjønner hvordan du har det.. Jeg er sykmeldt pga arb.giver sin oppførsel.. Så enkelte skulle ikke ha sittet i den stillingen de har.. Ekstremt frustrerende.. Og det værste er jo at du har måtte sittet å forklart til arb.giver hvorfor du er sykmeldt.. Det har de faktisk ikke noe med, det er jo en grunn til at det ikke står på sykemeldinga (den som arb.giver skal ha) om hvorfor du er sykmeldt. Jeg hadde tatt kontakt med legen min i denne situasjonen, og bedt hun/henne ordne opp. Men er ikke lett dette...Så håper det ordner seg, og at du snart får pengene du har krav på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...