Amy85 Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Normalt sett har jeg kun positivt EL test èn dag, men denne gangen har jeg testet positivt, like sterkt, tre dager på rad? Vet at man kan bruke EL test som graviditetestest, men graviditetesten viste negativt ennå (er endel dager igjen til IKM). Er EL testen mer ømfintlig for graviditet enn graviditetestestene? Har hatt merkelig mange symptomer. Kvalm, mye stikking og verking i "eggstokkene" (vet dette kan komme av EL også), og MYE hvit utflod i trusa konstant. Men mulig det bare var en veldig sein EL denne ganga, med mange uvante symptomer??
*Smiley* Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Det går an å ha positiv el test 3 dager på rad.Har hatt det selv. Som oftest har jeg 1 eller 2 dager. Tror nok at gravid testene er de som er best egnet til å finne ut av om man er gravid. Lykke til:)
Rafi Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg hadde fire dager med positiv EL forrige pp. Ble ikke noe klaff da, men når har jeg nettopp hatt to dager, så spent ja.
Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hvis du går inn på www.pernille.info så står det masse om akkurat dette... les der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå