Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har Vært å snik tittet på siden din=) å den var rå fin=D utrolig herli=)) å får en rørende historie dere har å fortelle. satt med tårer i øynene når jeg leste den. klemmer fra meg=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei jeg er her jeg tusen takk for det:) blir kjempe gla for tilbake melding ))) jeg håper og tror at det var riktig å fortelle vår historie slik at den kan være til hjelp og insprasjon til andre som sliter... igjenn tusen tusen takk for den fine tilbakemeldingen
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Bare hyggelig=) jeg vet hvordan det er når noen gir tilbake mld når de har tatt en titt=) det er altid hyggelig=) men denne var super fin=) jeg har foresten lagt deg til som venn hos meg=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 du har en riktig så flott side du også jeg la igjenn en liten hilsen i gjesteboka di jeg:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Det er bare det at jeg har lakt lista så høyt når det gjelder å legge ut bilder... å nå er det blitt ett ork å legge ut heheheh... men tar meg i det en gang i mellom hihih=) tusen takk for du skrev=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå