Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Ved bruk fra nyfødt:) Alt mottas med STOR takk:)
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Bagen er litt liten, men til vårbarn så passer den vel kanskje til høsten. Med vinterpose/dyne så blir den raskere for liten. Syns også at vogna fjærer for lite (ingenting) når bagen er på, så om du går på kraftig grusveg eller veldig isete veg så rister det veldig. For oss førte det til at gutten vår begynte å gråte og vi endte opp med å kjøpe en emmaljunga duo sport i tillegg som har veldig god fjæring i understellet. Sporstvogna fjærer godt pga sittedelen henger, men den egner seg ikke noe særlig før barnet er ca 1.5 år syns jeg ¨så da har man en periode mellom bagen og sportsvogna som man er uten vogn som egner seg for barnets alder. MEN vogna er knallgod å trille og den passer lenge. Gutten vår er nå 3.5 år og elsker vogna men har nettopp måtte gi den over til lillebroren sin som bruker bagdelen. Jeg har aldri angret på kjøpet men det ble jo litt dyrere i og med at vi endte opp med å kjøpe en vogn til.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Synst den er oppskrytt. Den er god og trille JA! Og tøff. Iallefall i forhold til TFK, EW Sky og Cangaroo. Men bagen er kjip og liten. Den er knotete å slå sammen, synst jeg. Kommer det grus fra sko fjæra kan den stå bom fast. Den blir lang sammenlagt. Tung å løfte ut og inn av bil. Kjipe detaljer og et billig stoff. Har hatt to slike men kommer ikke til å kjøpe igjen til neste baby som er på vei.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har hatt MANGE vogner, men ingen slår OTH Urban Jungle!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 OTH er min favoritt!!!! har hatt 6 ulike vogner og liker den best!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg har hatt 16 forskjellige vogner,og OTH er ikke på topp 5 engang. Synes også den er veldig oppskrytt,men har kun brukt sportsdelen,som jeg var veldig misfornøyd med.
Lykke X 4 Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 OTH eller Mountain buggy som den heter nå, er min favorittvogn (delt førstepplass med Bugaboo cameleon). Jeg har hatt et tosifret antall vogner, men bedre vogn å trille skal man lete lenge etter. ENESTE minus er at sittedelen ikke er vendbar og at bagen er liten. Har nå min 3. MB Skal bruke bag fra nyfødt denne gangen, så akkurat der har jeg ikke erfaring med vogna.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Når tar dere i bruk sportsvogn? Er en på ca 6 mnd for liten til å sitte i den?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 GT Safari Emmaljunga Scooter Emmaljunga Cangaroo TFK Twist Easywalker Sky
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Vi skiftet til sportsdel fra 5 mnd, da ville hun ikke ligge lenger. Bagen er liten, ellers er OTH en glimrende vogn
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 oj...er der de som er på topp??? nei da har vi ulike erfaringer og ønsker med vognene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå