Tobarnsmamma!!! Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Jeg prøver å bli gravid etter en seinabort i november (måtta avbryte svangerskapet på grunn av alvolige feil) , men har ikke lykkes ennå. Går til akupunktur og har regelmessige sykluser, vet at jeg har EL - alt ligger med andre ord til rette for at det skal klaffe nå. Begynner å bli redd for at eggene rett og slett har gått ut på dato. Akupunktøren min anbefaler meg nå å gå til en dyktig gynekolog for eventuelt å sette i gang en hormonkur for å få fram flere egg av gangen. Jeg har ikke vært til utredning tidligere, begynte med akupunktur på grunn av uregelmessige sykluser etc. i fjor og ble da gravid etter noen måneder. Men så gikk det galt, altså, og da var det jo egget det var noe galt med..Er 41 år, så alderen er ikke på min side, men har allikevel trodd at dette skulle gå. Hva skjer på første gynekologtime?
lillehare Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 du får sjekket deg grundig, celleprøver o.l. og så får du innvendig ultralyd for å se på eggposene. hun vil ohså se om du er endometriose, pco o.l for å få økt eggproduksjon får du kanskje pergotime, men her på bim kalles pergo (den hellige gral omtrent ). gå til spesialistsenteret i pilestredet park, der er det to gynekologer, har gått der og de er veldig flinke. du må ikke gå til merethe blakstad, har hørt så mye neg at du ikke aner!!! lykke til og bare spør
sniljente2 Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 hei på deg,jeg forstår godt at du kan grue deg men det finnes så utrolige fine gyn nå og det er ditt valg om du ikke er fornøyd.du kjenner din kropp best,så bruk litt tid og finn ut om dette er en person du kan åpne deg for og selv om gyn finner ut at alt er i orden og du alikevel prøve f.eks pergo kur så sier du det.for de fleste her inne er friske men alikevel trenger vi litt dra hjelp.fortell hvordan det går.lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå