Desembernisse Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Har nettopp fått meg en ny GT safari singel sportsvogn. Vogna virker hlt super, men den er liksom litt åpen. Skule derfor hatt en fotpose eller et stormtrekk til den. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ett slikt trekk!!!
Maisen65 Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Det lurer jeg også på! Har bestilt meg en GT Safari singel i forrige uke. Har bestilt instektsnett og regntrekk, men er på jakt etter stormtrekk og en vår/sommer/høstpose som passer. Tips mottas med stor takk!!!!
Lykkelig g~g~j Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 jeg bruker casual play sitt stormtrekk/fotpose som har sånne snorer med en knapp (øh-- dårlig forklart) men den kan hvertfall festes uten at man trykker den på kjøpte det hos reflex, har det nok hos de forhandlere som har casual play! Er litt sånn spisst og passer dermed til vognen
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Kjempe fornøyd med vogna! Men savner fotpose... Har sett fotpose som festes med bårrelås, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Vet i hvertfall at Nicolines verden (http://www.nicolinesverden.blogspot.com/) selger kjempefine stormtrekk/fotposer til barnevogn. Venninnen min har kjøpt derfra og er strålende fornøyd. Tror de heter Stay-put og skal passe til alle vogner. Syns å huske at de har annonse på Finn, skal se om jeg finner link.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Her er forresten linken til annonsen på Finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16853256
Maisen65 Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Takk for tilbakemeldinger! Var inne på barnevogna.no og så på de casual play posene som var der. Synes de virker korte - noen som vet mål? Har sett på stay-put posene på Nicolinesverden. Ut fra bildene ser det ikke ut til at posene kan snøres sammen rundt hodet. Tenker på når småttisene skal sove, så er det godt å kunne lage det litt lunt rundt hodet - skjønner dere hva jeg mener? Ser på reflex.no at de har en type universal pose til 299 el var det 399... Noen som har kjennskap til denne?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Maisen65: Nei, stay-put er ingen pose. Det er et stormtrekk. Leste overskirften her og det var derfor jeg tipset om det.
Lykkelig g~g~j Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 casual play er også et fottekk (mente det var d samme som ett stormtrekk! )jeg har d for å beskytte for vind eller småregn samt det holder tepper på plass i vognen! Nå er min gutt 1,5 år da så tror neppe jeg hadde fått lov å snurpe han sammen ))
Desembernisse Skrevet 22. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2009 Hvilket av stormtrekkene kjøpte du. Ser at det finnes to størrelser på Casual play sine fottrekk/stormtrekk. S4 og S6 - hva har du til din GT - vogn?
Lykkelig g~g~j Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 hmm... godt spørsmål! Jeg kjøpte det som vises på casual play sin hjemmeside! Det eneste eg ser at ikke er helt likt på det er at mitt kan man åpne en luke på foran for å slippe å ta av trekket når han skal ut av vognen eller han vil ha litt mer plass! Åpnes med glidelås! Syns d fungerer bra men bruker det ikke særlig mye da jeg har vognpose i vognen som er vann og vind avstøtende. Kanskje det blir mer brukt nå fremover når posen pakkes vekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå