Gå til innhold

Har man mer el-smerter om flere egg modner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pergo-el på gang, og kjenner el-smerter. Det har jeg aldri hatt før, så jeg lurte på om det kunne være fordi det er flere egg som modnes? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pergo har en tedens til å modne flere egg.. men det er veldig mange som opplever kratigere el smerter ved bruk av pergo...

masse lykke til med el:)

Skrevet

hatt min første pergo kur denne mnd, og har ikke noe nytt enn hvordan det pleier å være. har vært øm rundt magen og nedentil ved el. slo ut på testen igår og idag så nå er det bare å prøve..

pergo modner flere egg, derfor er det mulighet for tvillinger fordi det kommer fler enn 1 egg ved pergo bruk :)

Skrevet

Hm, godt mulig at smertene kan tilskrives pergoen ja. Jeg kan bare ikke huske at jeg kjente slike smerter forrige pergokur, så jeg tenkte kanskje det var flere egg. Det svulmer jo ganske mye opp i eggstokkene ved el. :-)

Vi får bare hekke i vei og la det stå til!

Så kjekt at du også har el nå lille hare! Kanskje vi kan følge hverandre til ikm?

Skrevet

glad for el ja, men er så skrullete! ja vi må følge hverandre :) hvordan er det hos deg? hatt el denne mnd?

Skrevet

Har det på akkurat samme måte som deg..:) Eller håper det er ELsmerter - minner mer om mensen ja!! Verk i korsryggen og murringer i magen. Jeg er på dag 15 i syklusern, så er vel rundt nå EL liksom skal være..

Hvor er du i syklusen?

Skrevet

Jeg er på dag 14, og har vanligvis hatt el på dag men vi får nå se hvordan det blir denne gangen.

Det er ikke akkurat mensmurringer heller liksom. Litt mer ullen smerte som sitter litt høyere oppe. Er temmelig sikker på at el skjer fra høyre eggstokk for det er vondt på høyre side rundt hoftebeinet på en slags måte. Er det en ting som er vanskelig å forklare så er det smerter! :-)

Ser at vi får ikm i uke 19, men jeg har ikke sjekket om det er laget en tråd på den uka enda. Får "melde meg på" nå he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...