Gå til innhold

Er kvalm hele tiden, men kaster ikke opp og vil bare ha salt mat..Gutt eller Jente??

<3lovebaby<3

Anbefalte innlegg

Jeg har vært uvel/kvalm siden første dag, men kaster ikke opp. Er sykt trøtt og tappet for energi!! Klarer ikke søtsaker og middager med mye fett og krydder. Foretrekker salt mat og salt og surt gotteri;) Har alltid vært glad i krem-is også, men nå vil jeg bare ha friske sorbe-iser, hihi...merkelig dette at man får slike lyster når man er gravid. Hvordan er deres svangerskap eller hvordan var det sist og hvilke kjønn fikk dere? Hva indikerer mitt sv.skap på? Morsomt med litt gjetting.)

Fortsetter under...

Vet ikke når jeg begynte å føle meg slapp og uggen, men det begynte vel når jeg var ca 6 uker på vei. Er nå 15+ 2 og føler meg fortsatt ikke i toppform, men muligens en smule bedre.

Har ikke vært så mye kvalm, men har manglet matlyst.(gått ned 5 kg pga av det) Dvs at jeg har følt kvalme når jeg har tenkt på feit mat og søt mat. Er jo sjokoholiker og stor snopspiser til vanlig, men det har jeg ikke villet tenke på en gang. Har også vært veldig glad i kremis, men nå er det bare syrlige og saftige ting som gjelder (appelsinjuice, sitron og grønne epler).... eller jeg har gradvis begynt å spise litt mer sjokolade og søte ting de siste par ukene.

Ellers drømmer jeg om jordbær, og potet med rømme og smeltet smør på. Yammi!! Men junkfood og kjøttdeig: GLEM DET!!

Kastet opp før første gang nå når jeg var 15 uker på vei.

Vet ennå ikke kjønn, men får vite det om ca. 3 uker. Vi får oppdatere hverandre og se hva det blir til ;)

• 2 uker senere...

hei

tror du får jente jeg..

jeg har ikke vært kvalm/kaset opp,har egentlig hatt svært få plager..

litt uheldig med blødninger men ellers ikke noe BORSETT fra veeeldig matlyst.. har lyst på surt gotteri,juice,kryddret mat...og måååå spise hver 3 time ellers blir jeg uvel..

trodde jeg skulle få en gutt,men legen var ganske så sikker på jente,han sa "se så aktiv hun er, hun hviser hos det meste osv osv, synes det var rart han var såååå sikker er 17+3

• 2 uker senere...

Annonse

Morsomt at dere beskriver deres sv.skap og kjønn:) Artig å sammenligne. Ser det er ulike meninger om hva dere tror jeg bærer på:) Er nå 11 uker og er fortsatt like kvalm og det er likeså godt som tidlig om morgenen som om at det kommmer på kvelden. Føler meg egentlig ganske så frisk utseende-messig. Får mange komentarer på at jeg ser så frisk ut. Kan få en og en annen kvise ellers ingen hudplager. Kaffe er helt tabo, klarer ikke tanken på en latte engang, jeg som elsket det før!

Kom igjen, flere sv.skaps symptomer på dere andre? Kanskje noen av dere vet allerede hva det blir?:)

Så koselig:) Syns du har ganske så like symptomer som meg, så spørs om jeg oxo har jente i magen igjen da??:0) Spennende å se om det er sammenheng mellom kjønn og hormonelle forandringer.

Skal på UL om ca 6uker.

• 1 måned senere...

Gratulerer så mye:) Det tyder jo på at svangerskapssymptomer ikke indikerer kjønn, men morsomt likevel.

Skal på 3D ultralyd om 10 dager, er veldig spent på om det fortsatt er jente og at det ikke har skiftet kjønn. Har jo allerede begynt å kalle babyen for jentenavnet vi har tenkt, hehe. Har fått høre at jeg har guttemage, dessuten så har jeg hatt guttefølelse selv om jeg fikk vite jente på ordinær ultralyd. Time will show! :)

Annonse

Takk for det ja:) Tydelig at man kan like symptomer med ulike kjønn. Ganske så morsomt egentlig!!

Så spennende med 3d ul, skulle kunne tenkt meg det jeg også.

Vil gjerne høre hvordan du opplevde det om du vil fortelle etterpå:)

Blir spennende å se om det fortsatt er jente da.

Hvilken uke skal du på UL?

Lykke til

• 2 uker senere...

Hei:) Nå har jeg vært på 3D ultralyd. Var fortsatt en jente der ja.

Jeg anbefaler 3D. Var kjempeartig og litt snodig på samme tid. Ble noen knallgode bilder:) Noen litt rare og noen kjempefine. Men synes alle 3D bilder jeg har sett fra andre er litt rare, så hadde ikke forventet noen annet. Jeg synes det gikk bedre enn forventet. Hadde forberedt meg på å bli litt skremt, men ble ikke det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...