Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testa positivt i går kveld..

men i dag mårest ble den negativ..

hva skjer?? er ganske så frustrert nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken test brukte du da??

jeg leste nettop på pernille.info at tetene kan ha veldig ulik sensitivitet, til og med to tester som har ligget i samme pakke kan ha ulik sensitivitet... det stod at de som skal slå ut på 25 ml/hcg der kan en slå ut på 8 ml/hcg mens en annen kan slå ut på 20 ml/hcg...

så det er jo fortsatt håp...

men viss du testet med billigetester så ville jeg ikke stolt blindt på disse, jeg har nemelig fått posetivt resultat med disse flere ganger uten å være gravid... da riktignok megasvakt..

på CB kan det også komme en tynn blå strek, men på CB sine sider står det at for at testen skal være posetiv så må test streken være like bred som kontroll streken...

så du får bare fortsette og teste, så lenge tr ikke er kommet er det jo fortsatt håp:)

Skrevet

jeg skal ikke ha mens før om 8 dager :P testet veldig tidlig, og angrer meg veldig nå.

brukte billigtester ja, sånne som slår ut på 10ml/hcg.

streken var ikke kjempesvak eller, lett å se den med det blotte øyet. den km ca 4-5 min etter jeg hadde tatt testen, testen er ugyldig etter det har gått 10 min.

har 3 sv.skap bak meg, og alltid brukt de testene.

testet tidlig for jeg vet vi hadde sex 2 ganger i løpet av EL, og at jeg i går hadde menssmerter/ murringer. de har kommet tilbake nå, sammen med smerter i korsryggen.

noen andre som har opplevd lignende?

Skrevet

ok, de testene der fikk jeg posetiv med også.. har du kjøpt på babyornot?? men det viste seg og være feil... og da jeg var gravid ble den så vidt posetiv..

men viss det er 8 dager til IKM, så er jo sjangsene store for at du kan være gravid da:) den du tok i går har kanskje slått ut på bare 5ml/hcg mens den du tok i dag kanskje har trengt 10ml/hcg...

du får bare fortsette og teste, så kan det nok hende den blir sterkere og sterker:)

kan du ikke legge ut bilde av den du tok i går da???:)

Skrevet

oi.. ja jeg kjøpte de på babyormot ja.. hmm.

kanskje det er noe galt med de testene da.. men det forklarer ikke smertene i mage og rygg..

jeg har kasta testene skjønner du :) hehe

Skrevet

noen som har noen teorier om dette? Går på p piller, halvannen uke på overtid med mens, en mini blødning forrige lørdag da jge rundt da jeg egentlig sku hatt mens, bare litt blodblanda utflod kan man si, tatt 2 neg tester, 1 test hvor kontrollstreken ikke kom, men den ble positiv.. skal til lege etterpå og teste der, og aner ike hva som skjer.. Noen teorier? Usikker så det holder her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...