gleder meg så ille, 5pp Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Minstemann hos oss er nå snart 8 år, så etter tenking frem og tilbake i snart 3 år, har vi endelig kommet frem til at vi så gjerne vil ha en liten til;=)Vi har vært gift i snart 18 år og vi har et flott forhod:=) Min mann har alltid hatt lyst,men pga hendelser i familien(min familie) og litt min manns) har jeg vært litt mer skeptisk. Nå føler jeg igjen at livet smiler og at jeg klarer å leve bedre med det vonde som skjedde. Det jeg trenger litt råd om er følgende: Hadde siste mens 11 April, i følge syklusen kommer neste mens 9Mai...noen som vet når vi må prøve som hardest? :=) Takk for alle svar.
nussine Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Hei:-) Så bra at livet smiler til deg igjen:-) Hvis du hadde IKM den 11.april får du eggløsning ca 14 dager etterpå. Dvs +/- 25.april. Begynn å prøv noen dager før og ha sex ca annenhver dag noen dager fremover. Lykke til!
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Tusen takk for gode ord:=) Jeg er så utrolig spent. Håper så veldig at vi skal lykkes. Skal følge dine råd;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå