Gå til innhold

En oppdattering for oss slitere ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere som skrev dere på ''presentasjon over oss slitere '' ?

Jeg som startet den - å som nicket tilsier - vi er prøvere/slitere ennå :(

ingenting har skjedd her - har nå slanket meg 10 kg - og prøver å trene en del - men neida - ingenting skjer.. ikke antydning en gang . pr dags dato sitter jeg å kjenner mensmurringene - er på dag 27 i syklus - pleier å ha 27-28-29 dager. Men den forbanna TR kommer som regel ja... så gidder ikke å kalle d for IKM for TR kommer den...

litt negativ i dag kanskje ?:P

ellers har jeg ikke vært her på en god stund - jeg er innom å leser ja - men har ikke skreve på noen av trådene . føler jeg stressa kjempemye med å skrive og være innom hver dag - så d kuttet jeg ut...

men nå tenkte jeg å høre med dere andre - er det noen som har gladnyhet å fortelle meg ? :)

nå nærmer sommeren seg - d å få barn i 09 blir ikke noe av for min del - kanskje vi er heldigere i 2010 ?? håper på det :)

ikke vært til noe skikkelig utredning ennå eller - vil gi det tid (fått ganske god tid nå da men... :P)

ha en flott dag alle sammen :) de som ikke har blitt gravide ennå - stå på - d skjer som regel til slutt :)

klem

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Artig intiativ! Håper at de "gode, gamle" gir lyd fra seg slik at vi får høre hvordan det går! :)

Jeg har vært gjennom prøverørsbehandling, og skal teste i morgen! Er sååå nervøs, men har en god magefølelse! :)

Håper at det ordner seg for deg også snart, kjempebra at du har klart å gå så mye ned i vekt da! :) Og sommer og sol hjelper alltids på også :)

Skrevet

Gravid!! 18+5 i dag... Endelig, etter 1 negativt fryseforsøk og 2 spontanaborter ser det ut til at det skal gå vår vei. Magen vokser og jeg har hørt hjertelyden med jevne mellomrom, så vi har god tro på at det skal bli baby i oktober. (avbrutt av diverse angsanfall selvfølgelig::))

Skrevet

Skal begynne på pergotime førstkommende søndag :) dobbel kur.

Tok kontakt med gyn legen like etter påske, han som opererte meg for exu i april i fjor og ba pent om hjelp. Fikk da tilsendt en mappe fra sykehuset, resept på pergotime, timeplan over blodprøvetaking og rekvisisjon til mannen ang sædprøve. I morgen er første blodprøvetime:)

Lykke til alle sammen som fortsatt er "slitere", vi SKAL få d til vi også!!! :)

Gratulere dere andre med spire :):) lykke til videre i sv.skapet :)

Skrevet

Hei!

Gikk til legen i november ang utredning. og han sendte inn til nærmeste sykehus. Fikk brev i posten. vi skulle få time før utgangen av aprril. yes! tenkte jeg. endelig skjer det noe. Mai kom og hadde ikke hørt noe, så jeg ringte. Ja jeg var på venteliste. men de var på etterskudd så ingen time før tidligst august :( så da er det bare å vente igjen... håper jo selvsagt at noe skjer på egenhånd før den tid, men....

Skrevet

Jeg har akkurat startet på min andre doble pergokur:) Selv om jeg ikke helt har troen, så er det veldig spennende! I juni skal jeg tilbake til gyn for å snakke om hva vi gjør videre, og jeg skal henvises til hsg røntgen. Men håper at det skjer noe før den tid:)

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske ny her av den som prøver å bli gravid, men har ellers vært på DIB inne i mellom siden jeg fikk min første datter.

Våres første datter ble unnfanget naturlig, og hun var ikke planlagt. Men hun var sterkt ønsket da hun meldte sin ankomst:-)

Siden hun ble født, for ganske nøyaktig 4 år siden, så har samboeren min hatt kreft 2 ganger, og han har gjenomgått cellegiftbehandling. Den siste behandlingen han fikk ville høyst sannsynelig gjøre han steril. Nå, har han fått tilbakefall på kreften igjen. Han skal i behandling fra 25.mai. Så vi ser på den tiden som er nå frem til behandling, som vår siste mulighet til å kunne bli gravide på naturlig vis, selv om sjansen er liten. Derfor så føler jeg at vi passer godt inn på "Slitere", siden vi nok ikke vil klare det naturlig. Men vi håper likevel, og det er godt og ha ett håp. Hvis vi ikke skulle klare det, så kan vi vente ett år, og så kan vi søke om å få bruke det han lagret i banken, som vi ordnet før han begynte på den aller første behandlingen.

Jeg tok min aller siste p-pille 28.mars, og håper inderlig på at vi klarer det! Før jeg ble gravid første gang, så hadde jeg uregelmessig mens, og har ikke hatt noen naturlig mens (uten p-piller) siden da. Så jeg er litt usikker nå, er mensen som er forsinket slik det var før, eller kan jeg være gravid? Har tatt tester, men kun negative. Men jeg skal vente litt å se nå, kan jo hende syklusen min ikke er helt stabilisert, så kanskje det tok tid før det evt. skjedde noe.

Skrevet

Vi er nå inne i vår 22. pp... Jeg er så lei av prøving, men håper råder enda..

Har gått ned 14 kg og skal ned litt til.. Har noen kilo igjen før vi får hjelp med prøverørsbehandling.. Her er det begge to det er noe i veien med..

Men utrolig nok har vi et barn sammen som kom naturlig..

Jeg har sluttet å kjenne etter hver måned nå. Bare vet at TR kommer..

Men som sagt har vi ikke gitt opp enda.. Har begynt på progesteronkrem..

Kanskje det hjelper? :-)

Lykke til alle sammen!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...