Gå til innhold

kvalme

utflyttet stavanger dame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen tilbake, Stavanger dame! Godt at du kom på plass igjen så fort! Du må prøve å tenkte det positive i at du nå er så kvalm, det er et godt tegn på at du er skikkelig gravid og at ting mest sannsynlig er som de skal være inni der!

Jeg har vært kvalm natt og dag som du, det eneste som hjalp litt var å ha en pakke med salte kjeks (Salinas og Ritz) på nattbordet, samt saft eller vann. Spis litt rett før du sovner og trykk i deg et par kjeks når du våkner og er kvalm, selv om du er så trøtt at du egentlig ikke orker.

Få deg sykemelding, stress bare trigger kvalme og oppkast, å ligge lenge etter at du har spist frokost er også et must, og da kan du jo ikke gå på jobb. Det varer i noen uker, ikke ha dårlig samvittighet for å sykemelde deg!

Lykke til fra eks-spy-dame...!

så kjekt å høre fra deg igjen,hvor langt er du på vei?er to uker sykemeldt og går til akupunktur på mamastork. Hjelper litt. Ellers så er jeg så stor allerede at jeg måtte frem med mammabuksene(oppblåst)ble slik med gullet og, ikke de andre gangene da jeg sa. Håper dette er et bra tegn. god helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...