ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 #1 Skrevet 20. april 2009 Hadde første dag i forrige menstruasjon den 23/24.mars. Har en ganske lang syklus, men tror jeg skal ha mensen om ca en uke. Jeg hadde sex 8. og 9. april, og 16. og 17. I forgårs fikk jeg veldig vondt i magen, luftsmerter. Idag har jeg hatt kløe i puppene og ømme brystvorter. Jeg føler jeg har influensa for det verker litt overalt... Kan jeg mot alle odds være gravid og kjenne det SÅ tidlig?
Lille diamant Skrevet 20. april 2009 #2 Skrevet 20. april 2009 Vet egentlig ikke hvor tidlig man kan ha symptomer jeg heller, men jeg har det akkurat som deg men hos meg er det som det prikker og klør i brystvortene, og luft i magen har jeg snart hatt i 10 dager...føler meg temmelig oppblåst. Forskjeller er bare at jeg er 5 dager over ikm, men tester negativt Men har hørt at noen kan kjenne at de er gravide ganske tidlig etter EL altså, så det kan jo hende det har klaffet Krysser fingrene for deg!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Oi, så spennende, lille diamant! Håper det bare er hcg-nivået som tar seg sakte opp i kroppen din Krysser fingrene for deg og, takk for lykkeønskninger klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 d er mange som kjenner tegnene veldig tidlig og slik som du forklarer det er det ingen umulighet at du er gravid håper du får posetivt test om en liten stund:) masse lykke til:)
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Tusen takk, Grysom Masse lykke til til deg og!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg er skikkelig forkjøla og. Syns liksom jeg har vært akkurat som dette da jeg var gravid med sønnen min...
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 Beklager detaljer, men nå kom det MASSE hvitt utflod. Hva er det som skjer med meg :/
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2009 Nå virker jeg sikkert helt hysterisk da, men jeg ble så veldig obs på symptomer... Dette føler jeg nå, ca en uke før ikm: feberfornemmelse luftsmerter verk i korsrygg, lår og legger ømme brystvorter mørkere brystvorter ble kvalm av å lage mat og orket ikke spise det forkjølt stikking og rumling/bobling i magen Noen som har testa som har hatt lignende symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå