kaos83 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 kan du se om jeg er gravid igjen alt nå??? 01.1083 klem
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Heia. Ser ikke at du er gravid akkurat nå,men du blir gravid snart ja.Tipper 1-2mnd tenker jeg...Du får også en veldig god nyhet snart..Det kan være arv,det kan være en gledelig tlf samtale,eller du kan få en jobb du akkuart har søkt på,eller sjefenn gir deg lønn-forhøyelse,osv osv Sverd prinsen er en utålmodig ung mann. Her skal det meste skje og det skal skje fort. Er dette en person, så vent deg både rastløse tanker og kroppsspråk. Mangel på tålmodighet kan være en svakhet, men vedkommende får ting til å skje. Skal folk på reiser er det reiser gjennom luften eller reiser som bestemmes på kort varsel. Her kan man vente absolutt alt man ikke har ventet. Hesten er hvit og hvite hester er kongens hest. Denne prinsen setter sin egen verdi høyt, han nøyer seg ikke med å være en prins. Han vil være konge. Når dette kortet kommer inn i legget ditt kan det bety at det er en ung mann eller en gutt, eller at noe uventet skjer. Hvis man nå tar utgangspunkt i at sverd (luft) er tanke og ord, så kan også denne prinsen varsle om en uventet telefonsamtale eller en samtale som virkelig gir deg et mentalt løft. Jeg har lagt merke til at stjernetegnet Skytten svært ofte er involvert når jeg får dette kortet inn i legget, uten at jeg kan forklare sammenhengen her. Prinsen har ”pansret” seg, han har den røde fjærpryden på hjelmen og den røde kappen som et tegn på at her er det seier i vente. Brukes denne energien uheldig, så er det som om kortet advarer og ber deg huske: Hast verk er lastverk. Et annet uheldig utslag kan være: tale før man har tenkt gjennom saken, eller det er fare for ren kverulering. Lykke til
Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Din samboer/kjæreste kommer il å fri til deg ganske snart...Glemte å skrive det..Så da blir det bryllups planer for deg... Kos deg.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå