sommerbaby! Skrevet 21. april 2009 #26 Skrevet 21. april 2009 heldige dere blir ingen blodprøve på meg, jeg kommer meg ikke til legen pga sykdom... så da får jeg bare vente ei uuke, og ta en ny test da. søren...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. april 2009 #27 Skrevet 21. april 2009 Er du blitt syk? Så kjipt da...Håper du blir fort frisk:) Jeg sitter her på jobben med metallsmak i munnen og litt småkvalm... Sikkert bare innbilt,men likevel ikke noe godt... Kjenner jeg gruer meg til å få resultatet, for det er sikkert ikke det resultatet jeg vil høre...men håpet er der Bare sååå lang ventetid...synes man skulle fått svaret etter en time,eller omså en dag... Er det vanlig at det tar 3-4 dager??
sommerbaby! Skrevet 21. april 2009 #28 Skrevet 21. april 2009 jeg er sykmeldt på 3.uka jeg, kjempekjedelig. det verste er at jeg ikke får tatt meg av min sønn på 2. han fyller 2 på lørdag, men klarer ikke ordne i stand noe bursdag til han så er egentlig kjempelei meg legene tar prøver i hytt og pine, de som de har fått svar på blir de ikke noe klokere av.. får heller ikke noe smertestillende, pga jeg kan være gravid.. derfor jeg skulle ta en blodprøve, men kommer som sagt meg ikke til legen.. *sutre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå