Mamma'n til Julian Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er det for tidlig å dra med urinprøve til legen 4 dager etter uteblitt mens?
sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 nei =) du kan nok få ett ganske så klart svar der nå jeg har 9 dager igjen til IKM, og testet positivt på hjemmetest i kveld.. men så tok jeg en til, som viste negativ. *forvirra*
Mamma'n til Julian Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Oy...ikke rart man blir forvirra! Du får ta en til om et par dager da? Jeg tok en test dagen etter uteblitt mens og den var negativ...så skulle jeg vente to dager...men klarte ikke..så den ble tatt dagen etter igjen. Var negativ den og. Håper bare at det var lite HcG i urinen. Tok ikke av morgenurin heller så...Fortsatt ingen mens..og den pleier være regelmessig på dagen!
sommerbaby! Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 det kan hende. med min sønn testet jeg ikke positivt før jeg var nesten 7 uker på vei faktisk så det er håp jeg skal ta en ny test i morgen tidlig jeg... vet det er tidlig. men ettersom den ble positiv på kvelden, regner jeg med at jeg får ett klart svar på morgenen.. menssmerter nå,s kikkelig pussig..
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 LYKKE TIL!!! Krysser fingrene jeg da! Skal til legen å levere nå..puh...
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 =( Min også...men hvor er mensen????? Blir jo litt bekymra når en pleier ha mensen på dagen...og så plustelig kommer den ikke...Har vonde bryst og stikkinger i magen..men ingen tegn på at den røde nissen skal komme..
sommerbaby! Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 hvilken test brukte du? jeg snakket med legen, skal ta blodprøve i morgen. enda det da er bare 7 dager før IKM. (snille legen) får svaret på fredag. men kommer nok til å gå noen strips i mellomtiden og.. den første testen VAR jo negativ.. herregud, bli tullåt av d her
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2009 Hehe...det blir liksom tragikomisk dette her..Ved blodprøve kan du nok i allefall være rimelig sikker da! Jeg tror enda jeg er gravid...innbilt svangerskap..haha..derfor ikke mensen kommer:P Men har hørt om folk som ikke tester positivt før i uke 6-7 og da...Et lite håp... Har du også en fra før? Min blir to og et halvt år i mai...De vokser altfor fort
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2009 Quick respons hjemme brukte jeg
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Heisann:) Jeg testa i mårrest med cb-digital...ble negativ... Det er 2-3 dager til ikm...Jeg føler meg veldig annereledes enn vanlig, stikninger i magen, oppblåst, hyppige dobesøk, luft og veksler mellom å fryse og være kjempevarm... Får håpe vi alle er i samme båt her...min mens bruker også å komme på dagen,er veldig regelmessig... Blir spennende å følge med på dere:) SnartNr2? : Har også kjempelyst å ta en blodprøve hos legen min... tror du min lege er like snill?? hehe Jeg vil så gjerne vite om jeg er gravid eller ikke...er slitsomt å gå å føle seg gravid,men ikke få svar liksom...snufs' klem fra
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2009 Hei hei=) Så fint at du slår deg med på diskusjonen=) Jeg har alle de symptomene som du beskriver..men begynner å lure på om det kun er innbilt...Da testen på legekontoret idag var negativ ble jeg skuffa og tenkte det ikke er noe håp...men de testene der måler jo også HcG...så.. Du får jo ta en prøve hos legekontoret vil jeg tro...?! Du kan vel kreve det...Vi betaler...de tjener på det. ;P
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Er så godt å kunne prate me andre om disse tingene:) Kanskje mine symptoner også er innbilte?? hehe Nei,det godtar jeg ikke!! Kanskje jeg skal hive meg rundt og bestille en legetime...higer jo etter å få et svar...men er det kanskje lurt å vente til ikm-dagen kanskje? Hvor langt tid tar det før man får svar fra legen da? Klem og lykke til til dere alle sammen:)
sommerbaby! Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 mamman til julian: ja jeg har en sænn som fyller 2 år på lørdag sambo har en sønn fra før på 9, vil gjerne at det ikke skal bli noe høyerer aldersfoskjell mellom de to dere kan godt høre om dere får tatt en blodprøve, men jeg vet ikke alle legene går med på det. får bare beskjed om å vente. når har dere IKM?
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2009 Er det bare meg...eller er det flere som liksom er "hoven" inni oppi der..? heh...En ukes tid med bl.prøver tenker jeg=) Imårra er jeg fem dager over mensen...=(
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #16 Skrevet 20. april 2009 SnartNr2? : Jeg har ikm 22-23 april...altså ikke så lenge til... Mamma`n til Julian: Når jeg og min kjære hadde oss på fredag, følte jeg meg annerledes der nede...litt hoven...sexen var rett og slett ikke god:( var våt,men ikke så våt som jeg pleier... (hehe,er morsomt at jeg sitter her og legger ut om meg og mitt...
*SmurfeMamma* Skrevet 20. april 2009 #17 Skrevet 20. april 2009 jeg var hoven oppi der sist jeg var gravid... så det kan nok være et tegn ja;) og jeg testet ikke posetivt før 7 dager over IKM.... så hold motet oppe..
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2009 SnartNr2: Min sambo har en sønn på 8 år fra før...nesten i samme båt vi to=)
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 20. april 2009 Oyoy...da håper jeg enda da. =) Det er i allefall ikke slik oppi der som det pleier være...Kjennes rett og slett ut som polstrede puter i veggene. *LOL*
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #20 Skrevet 20. april 2009 Jeg har d på akkurat samme måte som deg Mamman til Julian etter jobb i dag snakket jeg med en av legesekretærene som jobber i etg over meg:) jeg kjenner henne ganske godt.. så hun sa at jeg skulle bare komme opp i morgen og ta en blodprøve,så kommer svaret i løpet av 3-4 dager:) Dere tror ikke d er tidlig å ta en blodprøve når det er 3-4 dager til ikm?? Noen råd??
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 20. april 2009 Jeg har i allefall hørt at man kan få svar på blodprøve positiv ei uke før ikm...så ta den du=) =) =)
Mamma'n til Julian Skrevet 20. april 2009 Forfatter #22 Skrevet 20. april 2009 Jeg har nettopp flytta inn stor seng til "storgutten" min=) Ble en del tunge løft. Måtte bære mye tungt opp på kvisten og....Så nå sitter jeg her da med skikkelig vond tikking neders høyre i magen=/(
sommerbaby! Skrevet 20. april 2009 #23 Skrevet 20. april 2009 drømmejenta:p jeg skal ta en sånn blodprøve i morgen, det anbefalte legen min. så du kan nok trykt ta en i morgen menssmerter her nå, siden u går. var verre i går vel og merke.. 8 dager til IKM enda, så den burde vel ikke komme nå :S
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. april 2009 #24 Skrevet 21. april 2009 SnartNr2? : Så gøy at vi begge skal ta blodprøve i dag:) Håper vi begge får vite svaret før helgen... Krysser fingrene på at du ikke får ikm:( Er så sinnsykt spent i dag jeg:) bare synd vi ikke får vite svaret før en 3-4 dager...snufs... kan nok hende jeg blir å ta en test kanskje på torsdagen:) Hvilken test anbefaler dere meg å ta? har jo brukt cb digital alle gangene jeg har testet... Stor klem til dere alle fra
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. april 2009 #25 Skrevet 21. april 2009 Der var blodprøven tatt jenter:) Får vite svaret på torsdag etter kl.1200... Gud sååå spennende..da må jeg bare håpe på at tr ikke dukker opp i morgen eller torsdag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå