Gå til innhold

opp-med-rompa-metoden...virker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd dette med å ligge med rompa høyt etter at det har gått for mannen?

leste nettopp at dette skal være effektivt vis man sliter litt med å bli gravide...

så...er det noen som har erfaringer med denne metoden? blitt gravid...ingen resultater?

er nærmest desperat etter å bli gravid nå...har prøvd ganske lenge...ikke missforstå, jeg går ikke rundt og tenker på å bli gravid KONSTANT, så det er ikke det som gjør det, men tenker vel normalt mye på det...men har prøvd lenge, og er litt lei av å gå mnd etter mnd uten noe resultat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble ikke gravid før jeg gå opp :( etter 14 pp orket jeg ikke mer.. gikk på dobbel pergo men fortsatt ingenting.. opp med rompa og alle andre methoder hadde jeg prøvd uten resultat :( så jeg gå rett og slett opp.. jeg så til mannen . vi tar det som det kommer men orker ikke og bruke opp all energien min på og bli gravid.. og jammen meg var jeg gravid mnd etter... det er nok pga jeg slappet mer av og ikke tenkte på og bli gravid lengre :) håper virkelig at det klaffer snart

Klem

Skrevet

Har ikke funket på meg selv om jeg prøvde det i et par år :-/

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke egentlig har noe å si. Sæden som ikke kommer nok langt inn, ved hjelp av spruten, dør ganske raskt på grunn av ugunstig miljø. (om det er helt sant, vet jeg ikke)

Har du prøvd over ett år så kan man søke hjelp, men det har du kanskje gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...