Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha sett på fremtiden min?Så du hadde spådd kokkosbolla og lurte på om du ville prøve deg på meg også?

Det var jo så bra!!

Født 21.10.81 samboer 31.01.80

Klem Aina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i will.. Men skal bare se ferdig fotball kampen=) Tar deg løpet av kvelden! Men sier det nå, ta det med en klype salt da.

Skrevet

Morro=)

Jeg tar det med en klype salt,ikke noe problem=)=)

Tusen takk..

Snx da..

Klem

Skrevet

Er litt sliten, men skal gjøre et forsøk..

Kjærlighet:

Dere har et varmt forhold, men det er viktig og holde på spenningen i forholdet da dere begge er ganske aktive mennesker som søker spenning. Pass på at dere søker spenning sammen, ikke på hvert deres hold... Prat om det om dere kjeder dere, sprit opp.. Ikke nødvendigvis sex, trur ikke dere har noe problem der ;) Men det snakker om og være kjærester og ikke føle at samholdet blir borte.. Dykker dere? Eller er det noe dere ønsker og prøve? Føler no så morro som dykke ferie i maldivene etc jeg.. Korall rev og asurblått hav.. Lurer faktisk på om en av unga deres blir unnfanget på en sånn ferie=) Om ikke dykking, så en annen opplevelses tur..

Arbeid:

Føler ikke at du er der du skal være.. Du kommer til og ta mer utdannelse eller stige i gradene.. Klarer ikke helt få inn noe konkret, men jeg føler utviklig, og det til det positive... Det jeg imitlertidig får en følse av er at sjefen din kommer til og ta nyheten om en graviditet heller dårlig, om det er den førstkommende graviditeten eller på et senere tidspungt er jeg usikker på.. Men viktig og stå på krava, ikke la deg pushe.. Du har bein nok i nesa selv om du ikke føler det slik alltid..

Barn..

Jeg får opp to barn, en gutt og en jente i den rekkefølgen.. Husker ikke om du har barn fra før.. (spår jo ganske mange her inne.. hehe). Har du det føler jeg to til... Men tallet 2 altså.. Jeg trur gutten er unnfanget i løpet av året... Som sagt litt sliten, så få ikke opp no mnd, men tenker overgang sommer/høst.. Jenta etter rundt 3år(skikkelig søt jente jente.. som snurrer pappa rundt lille fingeren..)

Mitt råd:

Ta vare på dere selv, husk og være kjærester og samboere også når barna kommer.. Føler dere kanskje kommer til og føle dere litt overveldet i starten, men det kommer til og gå bra.. Ikke vær redd for og sette bort unga til besteforeldre eller andre, det har dere godt av.. føler du kommer til og syntes det er vanskelig, men det lønner seg i lengden for både deg og ungen: som ikke har godt av og bli for mammadalt=)

Hvordan ligger jeg ann?

lykke til

Skrevet

Hei...

Så på en film her..Så fikk ikke svart deg med en gang..

Når det gjelder kjærlighet så treffer du ganske bra der..Vi liker begge at det skjer ting..Jeg er kanskje litt mer rolig enn samboeren min,men liker å ha familie rundt meg!!

Savner innimellom det å finne på ting sammen,så det er absolutt noe vi bør gjøre...Føler samboeren min har litt å hente inn der..

Drømmer om å dra på en sydenferie iallefall...Men det blir nok ikke før tidligst neste år eller noe..

(Ble gravid med den siste sønnen min i syden/spania i september i fjor...)

Kanskje det var det du så?

Når det gjelder arbeid,så har jeg søkt meg inn på førskolelærer nett/samlingbasert..så det er jo mulig det du får opp...

Da vil jeg jo stige i gradene,men har ikke helt bestemt meg,redd for at jeg vil få alt for mye å gjøre,men samtidig føler jeg at jeg vil mestre alt...

Når det gjelder barn har jeg to sønner...en født 08 og en født 04..

Jeg kan gjerne få mange barn,men det koster og jeg vil trenge litt mer fra samboeren min...hehe...Han har lett for å overlate det meste til meg..

Men jeg syns jo selvfølgelig at det ville vært morro med en jente,for jeg liker å styre og ordne...er en skikkelig jente for å si det sånn..

Så det blir veldig spennende å se..

Men en ting...jeg har for tiden kobber spiral...Vil jeg bli gravid med denne,eller er det noe som gjør at jeg vil fjerne den?

Har vært inne på tanken å vente med fler til jeg evt er ferdig med en utdanning,men skjer det,så skjer det..

Jeg liker å ha barnefri innimellom,men du har helt rett i at jeg ikke liker det helt...hihi...

Men jeg må bare tenke at de har det bra der de er!"!

Tusen takk=)Du er kjempe flink!!

Klem Aina..

Skrevet

Flytter denne opp jeg,ser du ikke har vært innpå her siden i går,iallefall ikke skrevet noe,..

KLEM

Skrevet

Det kan være at det var sønnen din jeg fikk opp ja...

Om det ikke skjer nå med utdannelse så vil det komme en annen mulighet altså.. Jeg er ganske sikker på at du vil få en bedre arbeids stilling enn den du har nå..

Jeg er litt usikker på dette med spiralen.. Vet ikke helt ossen jeg skal tolke det.. Jeg trur ikke du blir gravid med den, så da kan det tenkes at jeg får at du tar den ut... Men litt usikker her altså..

Husk du har jo rettigheter som student og gravid/mamma.. Lån kan bli omgjort osv.. skjekk det ut..

Godt og se jeg ikke er helt på jorde da..

er ganske sliten om dagen, så det er derfor jeg ikke har svart=)

Skrevet

Hei du!!

Går helt fint at du ikke har svart,tenkte bare å flytte den opp så du fikk sett...=)

Ja,skjønner at du ikke orker når du er sliten...

Ja,jeg tar den nok ut etter hvert,(spiralen)...Er litt usikker på om den er det beste for meg,føler at den er litt...ja,jeg veit ikke helt...noe rart iallefall...

Ja,syns det er litt lenge å vente i 4år før jeg skulle blitt gravid med neste..Men vet ikke,man får se hva som skjer..

Men du...du har pendel?Har ikke lyst til å utveksle litt erfaringer med meg..Har det jeg også..Men skulle gjerne hatt noen å dele litt med?!-..

Kanskje på msn?Eller bare her inne...

Du har kanskje litt mer erfaring enn meg og noen tips,diagrammer...ol..

Klem

Skrevet

Hvordan kjører du inn pendelen din forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...