Lille diamant Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hei jenter! Sluttet på pillen i desember og har hatt 3 sykluser med lengde 26 dager(jan), 31 dager(feb) og 26 dager(mars)..og i mars hadde jeg også kjempe positiv EL-test. Men nå i April fant jeg ingen EL selv om jeg testet i 9 dager. Men hadde eggløsningssmerter før jeg begynte å teste da..veldig rart, for det var jo kun noen dager etter mensen. Så nå går jeg og venter på mensen da, som jeg ikke aner når skal komme. Har tatt grav.tester de siste 2 dagene, men de er negative Er på dag 29...og da er jeg 3 dager på overtid om jeg har 26 dagrs syklus. Har alltid vært regelmessig med 26-dagers syklus før også.. Hva tror dere kan ha skjedd? Kan eggløsningen ha uteblitt denne mnd? Har hatt endel murringer de 2 siste ukene også.
firren Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Kan jo være for tidlig å få utslag på graviditetstester da... Vet at jeg ikke fikk utslag på tester før 16 dager etter pos. eggløsningstest, og jeg var til og med gravid med to, og da skal det jo være dobbelt opp med hormoner... Får bare krysse fingrene for deg!!!!
Lille diamant Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Tusen takk for svar Firren Får håpe du har rett..at det forsatt er håp Har hørt at det er vanlig å få positiv test tidlig med tvillinger ja, men så er vi alle ulike Jeg hadde en del sånn EL-slim lignende utflod fra 4-8. april også, så om jeg hadde EL da, så er det faktisk for tidlig å teste enda. Satser på at det er sånn så var det den tålmodigheten da... Er det nr. 3 dere prøver på nå da eller? Siden du har tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå