Gå til innhold

Emmaljunga City Cerox 360 vs Nitro City

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt litt på Nitro City, men har nå fått interessen for CC 360. De er jo ganske like selv om CC er litt tyngre enn NC. Den store forskjellen er vel at håndtaket på CC kan flyttes fra den ene siden til den andre og det ser jeg på som en stor fordel for da kan man ha de store hjulene foran om man feks går oppover en steinete bakke. Noen andre forskjeller jeg burde vite om? Er de veldige forskjellige i pris?

Fortsetter under...

Tror cc 360 er et par hundrelapper billigere. En annen forskjell er at den har en helt annen bremse enn nitroen, Den har en liten duppeditt av en bremse på styre til vognen. En venninne av meg har denne og hun har hatt den på reperasjon 3 ganger pga bremsen. Når jeg kjøpte nitro sa de i butikken at de bremsene hadde det vært mye trøbbel med, derfor hadde de funnet en annen løsning på nitroen.

Jeg har studert Emmaljunga katalogen litt for godt i det siste, og det ser ikke ut til at det er den helt store forskjellen på de vognene. Prisen på disse vet jeg ikke i og med de ikke er øverst på min ønskeliste. Men det ser ut som NC er littegranne mindre enn CC utenom de to tingene du nevnte selv ang vekt og håndtak. Det er desverre litt for mange fine Emmaljunga vogner, Jeg sliter skikkelig med å bestemme meg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...