Gå til innhold

Hvilken frukt grønnsak spiser dere mest av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epler, appelsiner, druer, plommer, agurk, brokkoli... Har alltid vært glad i frukt og grønt, men er ekstra vill etter det nå! Men gulrøtter orker jeg ikke synet av engang! Kjemperart, spiste masse gulrøtter rett etter at jeg ble gravid, men så sa det bare plutselig en dag stopp! I tillegg har jeg (nesten) blitt vegetarianer. En dag før påske så orket jeg ikke synet av alt kjøtt, men hvit fisk gikk bra. Nå har jeg testet ut kyllingwok og kylling/kalkunpølser i helga og det gikk bra, så kanskje det er på tilbakevei nå...

Annonse

Har spist så mye druer at jeg har blitt lei, gikk over til kiwi i går.

Og så har jeg fått veldig sug etter alt som har pæresmak, men har av en eller annen grunn mest lyst på syntetisk pæresmak som smågodt "sure pærer" og slikt, æsj. Kjøpte lerums eple og pæresaft i går, 100 % naturlig og ikek tilsatt sukker, og håper jeg kan holde meg unna det ekle pæresmågodtet heretter!

Banan, mango, druer og eple syns jeg er kjempe godt nå=D Jeg lager masse smoothies og liker ikke tanken på sjokolade og annet godt. Nå har jeg melke allergi så jeg spiser ikke mye sjokolade uannsett men har jo hatt det suge etter det før jeg ble gravid.

Appelsiner, melon, bananer og druer. og hermetiske pærer og ananas! Har også et veldig sug etter frukt. men grønnsaker må jeg nesten "presse" i meg. Spiser salat til lunsj, men sunne ting som broccoli og rene grønnsaker er ganske uaktuelt å spise til middag akkurat nå. håper jo det går over, for jeg vil jo gjerne gi den lille spiren sunn mat etter hvert ;o)

Fortiden er jeg faktisk sulten nesten hele tiden nå om dagen. må spise minimum annenhver time! det er jo litt plagsomt da. men tross alt bedre å spise frukt enn å spise sjokolade da. det får være en mager trøst.. ;o)

• 2 uker senere...

frukt føles veldig friskt og godt mot kvalmen, men har ikke spist noe siste uken pga av sjukehusoppholdet. nå føles det geit å spise det igjen og det det har gått i før jeg ble veldig sjuk var; appelsin, kiwi, druer og epler. idag går turen ned i butikken og da skal lagret fylles på ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...