Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 å da fikk jeg skikkelig strekk på venstre side av magelitt under navelen.... noen som vet hva dette kan være??? var litt vemmelig...
monca*84*j12 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Veit ikke hva det kan være jeg.. ' Men hvordan går det med deg? De to siste dagene har jeg også hatt sånn boblende utflod... skikkelig skikkelig irriterende.. Sorry detaljer, men jeg er konstant våt i trusa, og jeg er ikke lekk liksom... har du det sånn også?
*SmurfeMamma* Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 hvordan er du i forhold til IKM da?? er sånne smerter jeg har også, og har kun hatt det to ganger før, og det har vært under svangerskap.... så nå håper jeg stort her... hehe;)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Ja de bobblingen har jeg fortsat hehhe.. helt våt oxo ja... men ikke noe mere... håper på deg oxo=) Jeg har ikm til tirsdag. på babyverden står det at jeg kan få pos test i morra.. så tenkte jeg skulle gå ned å kjøpe det i morra.... blir spennede=) Jeg har liksom sånn strekking i magen nå. ikke mens murringer liksom.. de er litt høyere opp å litt anderledes..... klarer ikke helt å forklare det hehe.. å det komm ett stekk i når jeg løfta han... Hvordan er det med dere da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå