Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er det noen alene mammaer her? Har dere noen gode tips og råd til meg? Jeg er ikke alene mamma på heltid,men har en mann som reiser MYE med jobben,og er borte i flere uker i strekk:( Er mye alene med min nye baby på snart tre uker,og synes det er veldig tungt til tider.. Sover så og si ingenting ila døgnet,får ikke ro i meg når jeg er alene med henne:( Går dette seg til med tiden? Alt er så nytt,og jeg føler meg redd.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hei, Anbefaler deg å legge inn innlegget ditt på småtroll 0-1 år, der vil du kanskje få mer respons, siden det er ganske stille her inne på flaskemelk forumet. MEN jeg lover deg at ting går seg til med tiden, du har bare vært mor i 3 uker og alt er nytt og usikkert. Om noen uker gjør du alt som om du ikke skulle gjort annet.
Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hvis du ønsker å være anonym kan jeg godt legge dette ut for deg på småtroll 0-1? Tror også du vil få flere svar der Gir du flaske siden du spør her inne? I begynnelsen er alt så sinnsykt kaotisk og slitsomt. Men det blir bare bedre og bedre! Flaskematingen får du fort dreisen på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå