Gå til innhold

Treff for juni/juli/august og septembermammaer. Påmeldingsliste :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var "frekk" nok til å sette opp treffet vi avtalte siden ingen andre hadde satt det opp ennå :) Vi får reklamere litt for det inne på trimestersidene så kanskje vi får med noen flere. Jeg kan godt bestille bord, bestiller innen tirsdag 28.04.

Sees!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å gjøre det!! :-) Men flott at du tar ansvar! ;-) Jeg satser på at jeg kommer da også. Var veldig koselig sist! Da bestiller du denne gangen, så tar jeg det heller neste gang..? Snakkes :-)

Skrevet

eg melder meg gjerne på :) skal bli spennende å møte dere som sommermødrene

Skrevet

Jeg er en septembermamma som gjerne stiller opp på zupperia! Gleder meg til å treffe andre gravide...vi ses!

Skrevet

eg er med..gleder meg til å treffe dere alle sammen...

Skrevet

Heia. Takk førr sist. Æ kommer.

Skrevet

Hei,

jeg regner med å komme:p

Skrevet

Heisann!!

Kan desverre ikke komme, da vi reiser en tur nedover til Rogaland og Jelsa på torsdag. Kos dokk masse så snakkes me neste gang:-)

Skrevet

Da er vi ca 6 stk? Jeg har bestilt bord til 8 i tilfelle flere henger seg på (evig optimist ;). Bordet er bestilt til kl 18 på Gea.

Skrevet

Hei!

Jeg er med denne gangen!

Skrevet

gleder meg til å treffe dere gravide jenter....det var på supperia vi skulle sant kl 18?! bare sånn at eg har fått det skikkelig med meg her ;)

Skrevet

Zupperia kl 18 på torsdag ja :)

Skrevet

Jeg kommer ikke på BIM-treff fremover. 2 april ble jeg innlagt med svangerskapsforgiftning, og 14 april bestemte de seg for å ta ut lille vidunderet (10 uker før termin). Så nå har jeg vært mamma til verdens skjønneste lille jente i litt over to uker.

Har vært veldig hyggelig å bli kjent med dere! Håper dere får mange koselige treff fremover. Hvis noen vil bli venner med meg på facebook er navnet: Marianne Vollen

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...